- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

وزارت دفاع روسیه ویدئوی پیروزی نفربر زرهی روسی بر نفربر زرهی آمریکایی را به نمایش گذاشت

© Sputnik / Taisia Liskovets /  مراجعه به بانک تصاویر نفر بر زرهی روسی بی تی آرـ 82 آ (BTR-82A)
نفر بر زرهی  روسی بی تی آرـ 82 آ  (BTR-82A)  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.09.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه ویدئوی نبرد نفربر زرهی روسی بی تی آرـ 82 آ (BTR-82A) و نفربر زرهی آمریکایی ام-113 (M113) نیروهای مسلح اوکراین در جریان عملیات نظامی ویژه را منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این وزارتخانه اعلام کرد : "در نتیجه نبرد، نظامیان روسی یک نفربر زرهی ام-113 ساخت آمریکا را تصرف کردند که توسط نظامیان اوکراینی پس از فرار آنها ، رها شده بود".
این ویدئو تصاویر گرفته شده توسط پرسنل نظامی را نشان می دهد. از جمله نشان داده شده است که چگونه نفربر زرهی روسی BTR-82A از یک توپ 30 میلی متری به سمت یگان های اوکراینی شلیک می کند. سپس، این فیلم، نفربر زرهی M113 را نشان می دهد که توسط نیروهای مسلح ایالات متحده تحویل داده شده ، که با خودروی جنگی روسیه مقابله کرده و در نهایت توسط نظامیان اوکراینی رها شده است.
وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد واحدهای منطقه نظامی جنوب در این نبرد شرکت کردند.
از 24 فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای نازی زدایی و غیر میلیتاریزه کردن اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور روسیه ، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی منطقه دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала