پوتین: می‌خواهیم که غلات به فقیرترین کشورها برسد

© Sputnik / Aleksey Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин принял участие в VII Восточном экономическом форуме
Президент РФ В. Путин принял участие в VII Восточном экономическом форуме - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.09.2022
اشتراک
رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که کشورش با وجود محدودیت‌ها غلات خود را می‌فروشد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که روسیه با وجود محدودیت‌ها غلات خود را می‌فروشد، اما می‌خواهد که غلات به فقیرترین کشورها برسد.
رئیس جمهور روسیه تصمیم اتحادیه اروپا برای رفع محدودیت‌های عرضه غلات و کودهای شیمیایی روسیه فقط به کشورهای اروپایی را زشت خواند.
پوتین به خبرنگاران گفت: "ما که می‌فروشیم و کالاهایمان را می‌فروشیم. اما اگر به این شکل بفروشیم، به فقیرترین کشورها نمی‌رسد، این تمام موضوع است."
ایران برای اولین بار برنامه صادرات گندم را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2022
روسیه خواستار انتشار داده های توزیع غلات اوکراین است
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در 22 ژوئیه در استانبول دو سند مرتبط را برای رسیدگی به مشکلات عرضه مواد غذایی و کود به بازارهای جهانی امضا کرد. اسناد یک بسته واحد هستند. یادداشت اول، تعهد سازمان ملل را برای حذف محدودیت‌های مختلف بر صادرات محصولات کشاورزی و کودهای کشاورزی روسیه به بازارهای جهانی می‌پذیرد. الگوریتم دوم برای صادرات محصولات کشاورزی اوکراین از بنادر دریای سیاه تحت کنترل اوکراین تعریف می شود. سند دوم مبتنی بر الگوریتم پیشنهادی روسیه است که بر اساس آن یک کریدور بشردوستانه دریایی برای خروج امن کشتی‌های تجاری از بنادر دریای سیاه تحت کنترل اوکراین و بازگشت ایجاد می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала