پوتین: روسیه تا کنون با خویشتنداری به حملات اوکراین پاسخ داده است

© Sputnik / Sergey Bobylev/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на саммите Шанхайской организации сотрудничества в Самарканде
Президент РФ Владимир Путин на саммите Шанхайской организации сотрудничества в Самарканде - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.09.2022
اشتراک
رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که کشورش تا کنون با خویشتنداری به حملات اوکراین پاسخ داده است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که روسیه تا حال حاضر با خویشتنداری به حملات اوکراین به زیرساخت‌ها و حملات تروریستی پاسخ داده است.
پوتین تصریح کرد: در مورد واکنش خویشتندارانه ما، من نمی گویم که دیگر آنچنان خویشتندارانه است، اگرچه که هنوز یک عملیات نظامی ویژه است و نه نوعی هشدار، اما در جریان آن، البته، ما شاهد تلاش‌ها برای انجام نوعی اقدامات تروریستی هستیم، تلاشی برای آسیب رساندن به زیرساخت های غیرنظامی ما. ما واقعاً در پاسخ به این موضوع کاملاً خویشتندار هستیم، اما فعلا.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین: طرح عملیات ویژه قابل تعدیل نیست
در مورد حملات تروریستی، اساساً استفاده از روش‌های تروریستی، بله، این یک چیز بسیار جدی است. این را در کشتار مقامات در مناطق آزاد شده می‌بینیم. از جمله ... حتی تلاش برای انجام حملات تروریستی، حتی اگر نه در خود تأسیسات که در اطراف تأسیسات هسته‌ای ما، نیروگاه های هسته‌ای در قلمرو فدراسیون روسیه، من در مورد نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا صحبت نمی‌کنم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала