حذف کشتی گیر ایرانی از مسابقات جهانی پیش از آغاز مبارزات

© Photo / IRNAامیر محمد یزدانی
امیر محمد یزدانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.09.2022
اشتراک
رسانه های ایران از حذف آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران از حضور در مسابقات قهرمانی جهان به دلیل نرسیدن به وزن قانونی خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، مراسم وزن کشی ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان برگزار شد اما امیر محمد یزدانی آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران که روز گذشته با قرعه اسرائیل رو به رو شده بود به دلیل ۳۰۰ گرم اضافه وزن، حضور در مسابقات جهانی را از دست داد.
بسیاری از رسانه های ایران، روز گذشته پس از قرعه امیر محمد یزدانی و رودررویی وی با حریفی از اسرائیل از حذف زود هنگام وی پیش از آغاز مسابقات خبر دادند.
سایت ورزش سه با تیتر "اولین حذفی قبل از مسابقه؛ قرعه نحس به نام يزدانى"، نوشت: در حالى كه قرعه كشى مسابقات كشتى آزاد قهرمانى جهان عصر امروز به میزبانی بلگراد انجام شد، امير محمد يزدانى در وزن ٧٠ كيلوگرم با قرعه اى مواجه شد كه او را عملا اولین حذف شده ايران لقب می دهد. طبق قرعه كشى او در دور نخست بايد با حريفى از اسرائیل مبارزه كند.
محمد نخودی در ۷۹، حسن یزدانی در ۸۶ و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، نیز وزن کشی کردند و بدون مشکل خاصی امروز روی تشک می روند.
همچنین دیوید تیلور دارنده مدال های طلای جهان و المپیک و جدی ترین رقیب حسن یزدانی نیز به سختی سر وزن رسید و تا واپسین دقایق مانده به وزن کشی در حال کاهش وزن بود تا سر وزن قانونی برسد.
گفتنی است که رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت 13 امروز در شهر بلگراد، پایتخت صربستان آغاز می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала