تیراندازی بین مرزبانان قرقیزستان و تاجیکستان

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر تیراندازی بین مرزبانان قرقیزستان و تاجیکستان
تیراندازی بین مرزبانان قرقیزستان و تاجیکستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2022
اشتراک
در مرز قرقیزستان و تاجیکستان بین مرزبانان دو کشور تیراندازی شد.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز مطبوعاتی سرویس مرزی قرقیزستان کمیته دولتی امنیت ملی اعلام کرد: در مرز قرقیزستان و تاجیکستان، تیراندازی بین مرزبانان دو کشور رخ داد.
این سرویس افزود: در روستای بولاک باشی، منطقه باتکن، یگان مرزی قرقیزستان با مرزبانان تاجیک برخورد کرد که بر خلاف توافقات قبلی بین طرفین، موضع جنگی در بخش نا نوشته شده از مرز دولتی گرفته بودند. بعد از نادیده گرفتن خواسته های مشروع از طرف قرقیزی برای ترک خاک، نگهبانان مرزی تاجیک آتش گشودند. نگهبانان مرزی کمیته دولتی امنیت ملی قرقیزستان نیز با استفاده از سلاح پاسخ دادند. درگیری بین نیروهای مرزی آغاز شد که طی آن طرف تاجیک از خمپاره استفاده کرد.
به نوبه خود، سرویس مرزی کمیته دولتی امنیت ملی تاجیکستان، طرف قرقیزستان را مسئول این حادثه دانست. سربازان مرزی تاجیکستان گفتند که در نتیجه حمله خمپاره ای از طرف قرقیزستان یک مرزبان تاجیک کشته و دو نفر زخمی شدند. مرزبانان پاسگاه مرزی بولاک باشی یگان مرزی باتکن قرقیزستان در ساعت 7:15 به وقت محلی چهار گلوله از یک خمپاره به سمت پاسگاه مرزی "کخ" یگان مرزی اسفارای تاجیکستان شلیک کردند. این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد، بدون هیچ دلیلی به مواضع مرزبانان تاجیکستان با از استفاده از سلاح های گرم شلیک شد.
سرویس های مرزی دو کشور تأیید کردند که نمایندگان آنها مذاکرات را آغاز کرده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала