آغاز تعطیلی گسترده سالن های زیبایی در کره شمالی

© AP Photo / Jon Chol JinВид на пустые улицы Пхеньяна в КНДР
Вид на пустые улицы Пхеньяна в КНДР  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2022
اشتراک
پلیس کره شمالی از ابتدای ماه اوت شروع به تعطیلی گسترده سالن های زیبایی در این کشور کرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پورتال خبری Daily NK، مقامات کره شمالی مبارزه آرایشگاه های خصوصی در این کشور را آغاز کرده و آنها را وسیله ای غیرقانونی برای کسب درآمد می دانند که فردگرایی و "رفتار ضد سوسیالیستی" را ترویج می کند. صاحبان چنین مؤسساتی با جریمه 100000 وون (حدود 100 دلار) و تعقیب کیفری احتمالی تهدید می شوند.
Многотысячный митинг в масках на площади Ким Ир Сена в Пхеньяне, посвященный началу 80-дневной кампании в поддержку предстоящего 8-го съезда Рабочей партии Кореи, который состоится в январе 2021 года, КНДР - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.09.2022
کره شمالی خود را یک کشور هسته ای اعلام کرد
خاطرنشان می شود که دولت کره شمالی از این طریق در تلاش است تا فقط سالن های زیبایی دولتی در این کشور باقی بگذارد. ساکنان محلی تصمیم جدید را به این واقعیت نسبت می دهند که آرایشگاه های خصوصی به دولت مالیات نمی پردازند، در حالی که در میان جوانانی که می خواهند هر مدل مویی را برخلاف لیست مدل موی مجاز انتخاب کنند، مشتریان زیادی دارند.
یک شهروند معرفی نشده کره شمالی در مصاحبه با Daily NK گفت: "دولت آخرین وسیله امرار معاش مردم را می‌دزدد، زیرا می‌بیند که آرایشگاه های دولتی، که در آن‌ها موهای همه مردم را طبق مدل های یکسانی آرایش می کنند، نمی‌توانند با سالن‌های خصوصی رقابت کنند. مقامات دولتی باید قدردان باشند که مردم تلاش می کنند با نیروی کار خود پول به دست آورند، بدون اینکه از کل ملت کمک بخواهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала