Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

ادعای حمله سایبری ایران به آلبانی

© Sputnikادعای حمله سایبری ایران به آلبانی
ادعای حمله سایبری ایران به آلبانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.09.2022
اشتراک
آلبانی قطع روابط دیپلماتیک با ایران را اعلام کرد، تیرانا تهران را متهم کرد که در ژوئیه سال جاری میلادی در پشت یک سری حملات سایبری به خدمات و موسسات عمومی آلبانی قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: در ارتباط با بحث آلبانی مواضع خود را به طور صریح اعلام کردیم مجدداً تاکید میکنیم هرگونه اتهام‌ زنی به جمهوری اسلامی ایران در بحث حمله ادعایی سایبری به آلبانی را رد می‌کنیم.
وی تاکید کرد: برخوردهای دوگانه و استفاده از استاندارد های دوگانه را در مباحث مربوط به حملات سایبری به طور جدی رد میکنیم.
کنعانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که بارها در معرض حملات سایبری قرار گرفته در شرایطی که زیر ساخت‌ های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از حساس‌ترین زیر ساخت‌ ها در یک کشور مورد هجوم سایبری قرار گرفت شاهد هیچ گونه واکنشی از سوی کشورهای مدعی در این زمینه نبودیم اما در خصوص آلبانی شاهد سریعترین بیانیه‌ های علیه جمهوری اسلامی ایران هستیم که اساس آن اصلا اثبات نشده.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала