انفجار اتوبوس زائران در عراق چندین کشته و مجروح برجای گذاشت

© Sputnik / Committee for emergency situations of MIA RK /  مراجعه به بانک تصاویر انفجار اتوبوس زائران در عراق چندین کشته و مجروح برجای گذاشت
انفجار اتوبوس زائران در عراق چندین کشته و مجروح برجای گذاشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.09.2022
اشتراک
رئیس جمعیت هلال احمر ایران: در انفجار اتوبوس حامل زائران در عراق 30 نفر مصدوم شدند و 11 نفر جان خود را از دست دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش‌های رسیده به جمعیت هلال احمر ایران یک دستگاه اتوبوس در یک پمپ بنزین در شهر شوملی استان بابل عراق دچار انفجار شده است که در همین راستا نیروهای هلال احمر به محل اعزام شدند. در حال حاضر نیز اتوبوس آمبولانس جمعیت هلال‌احمر در محل حاضر است و عملیات همچنان ادامه دارد.
پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر ایران ادامه داد: در پی وقوع این انفجار 30 نفر مصدوم شدند و گزارش‌ها حاکی از آن است که 11 نفر جان خود را از دست داده‌اند.
کولیوند با بیان اینکه در میان مصدومان زائران ایرانی نیز حضور دارند گفت: هویت و ملیت تمام جانباختگان مشخص نیست و پس از شناسایی و امدادرسانی اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.
همچنین شبکه دجله عراق اعلام کرد که امروز یک حادثه دلخراش در اتوبانی در نزدیکی منطقه "الشوملی" در استان بابل رخ داده است. طبق این گزارش، در این حادثه یک دستگاه خودروی تریلی با خودروی حامل زائران اربعین برخورد کرده است.
شبکه دجله به نقل از یک منبع امنیتی عراقی تعداد کشته‌شدگان را 12 نفر اعلام کرد که البته این موضوع از سوی مسئولان کشورمان به تایید نرسیده و امار اعلامی از سوی آنان همچنان 11 مورد فوتی است. در میان کشته‌شدگان یک زائر ایرانی نیز حضور داشته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала