واکنش سناتور روس به اظهارات مقامات لهستان در خصوص درگیری نظامی با روسیه

© Sputnik / Vladimir FedorenkoПредседатель комитета Государственной Думы РФ по международным делам Алексей Пушков
Председатель комитета Государственной Думы РФ по международным делам Алексей Пушков - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.09.2022
اشتراک
سناتور روس با اشاره به اظهارات مقامات لهستان، گفت که ورشو از تاریخ درس نمی گیرد.
به گزارش اسپوتنیک، سناتور الکسی پوشکوف در کانال تلگرامی خود نوشت: نمایندگان مقامات لهستان باید قبل از تلاش برای "آماده شدن برای جنگ" با روسیه، کمی تاریخ را مطالعه کنند.
پوشکوف گفت: لهستان برای جنگ با روسیه آماده می شود؟ نخبگان لهستانی از تاریخ درس نمی گیرند.
روز پنجشنبه، مارسین اوسیپا، معاون وزیر دفاع لهستان گفت که ورشو و مسکو ممکن است طی سه تا ده سال آینده در یک درگیری مسلحانه با یکدیگر روبرو شوند. به همین دلیل، وزارت نظامی کشور اروپای شرقی بلند پروازانه ترین تسلیحات را در تاریخ این کشور آغاز کرد.
لهستان قرارداد خرید تسلیحات به ارزش 1.5 میلیارد دلار را امضا نمود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2022
لهستان قرارداد خرید تسلیحات به ارزش 1.5 میلیارد دلار را امضا نمود
پیشتر در "ورشو" اعلام کردند که قصد دارند تعداد کل ارتش را به 400 هزار نفر برسانند. اخیراً آنها به طور فعال اقدام به خرید هواپیماهای جنگی و ترابری، تانک، توپخانه موشک و توپ، هواپیماهای بدون سرنشین، سلاح های ضد تانک و ضد موشکی کرده اند.
همانطور که سرگئی آندریف، سفیر روسیه در لهستان اعلام کرد، مسکو قصد ندارد به ورشو حمله کند و هیچ دلیلی برای تهدید امنیت آن ندارد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین پیش از این خاطرنشان کرد که مقامات لهستانی در رابطه با روسیه "موضعی دیوانه وار در آستانه جنون" اتخاذ می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала