گزارش و تحلیل

حمایت رسمی آمریکا و انگلیس از میزبان تروریست ها

© Press Service of the Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر الیزابت تراس وزیر خارجه بریتانیا
الیزابت تراس وزیر خارجه بریتانیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.09.2022
اشتراک
نخست وزیر تازه کار انگلیس قبل از اینکه جوهر امضای انتصاب او خشک شود در اقدامی عجیب و غریب نه فقط از مواضع خصمانه دولت تروریست پرور آلبانی حمایت کرد بلکه ایران را تهدید به اجرای بند 5 میثاق ناتو کرد.
بر کسی پوشیده نیست که اعضای سازمان مجاهدین خلق توسط آمریکا به آلبانی منتقل شده اند وبا حمایت مالی سازمان های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی درحال فعالیت تروریستی بر علیه ایران می باشند.
بسیاری از تروریست هایی که طی چند سال اخیر در ایران عملیات تروریستی انجام داده اند در همان کمپ تیرانا آموزش دیده اند و بودجه اعمال تروریستی آنها از آنجا تامین شده.
مضاف بر همه اینها آلبانی اخیرا دیگر علنا به مقر فعالیت جنگ سایبری گروه های تروریستی بر علیه ملت ایران تبدیل شده و هزاران تروریست را در آلبانی مستقر کرده تا با ایجاد حساب های کاربری کاذب در گروه های اجتماعی بر علیه ملت ایران جنگ راه بیاندازند.
برخی ممکن است تصور کنند که فقط اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق در آنجا مستقر هستند اما واقعیت امر این است که چون اعضای این سازمان کم آورده اند اینها مجبور شده اند تروریستهای فضای مجازی از سرتاسر جهان را جمع کنند و به استخدام خود در بیاورند و پس از آموزش زبان فارسی به آنها، آنها بر علیه ملت ایران فعالیت کنند.
اخراج دو دیپلمات ایرانی از آلبانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.09.2022
گزارش و تحلیل
آیا قطع روابط دیپلماتیک با آلبانی، ضررهایی برای ایران خواهد داشت؟
اگر مردم توجه داشته باشند در برخی اوقات می بینند که پیغام هایی که در رسانه های اجتماعی به زبان فارسی منتشر می شود حتی از نظر اصول زبانی فارسی مشکل دارد، دلیل اش هم همین هایی هستند که کلا ایرانی نیستند وفقط دوره های خاص زبان فارسی دیده اند تا در جنگ رسانهای و سایبری بر علیه ایران مشارکت کنند.
همه شان هم حساب های کاذب با اسامی کاذب ایرانی برای خود ساخته اند.
بخشی از اینها هم وظیفه انجام حمله های سایبری بر علیه زیر ساخت های شبکه های ایرانی را دارند مانند مثلا مترو و یا جایگاه های بنزین و بانک ها و... برای اینکه نا رضایتی ها را بالا ببرند.
بخشی دیگر هم ماموریت سرقت اطلاعات از سازمان های دولتی ایران و یا انجام عملیات تخریبی در پایگاه های آنها را به عهده دارند.
آنقدر دشمنان ایران بالا سر گروههای تروریستی موجود در آلبانی هزینه کرده اند که اینها حتی تبدیل به منبع پولشویی وفساد برای سیاست مداران بسیاری از کشورهای غربی شده اندو مشاهده می کنیم که برخی مقامات آمریکایی که برای کاندیداتوری ریاست جمهوری نقشه کشیده اند مانند مایک پمپئو و یا مایک پنس به آلبانی می روند تا پولهایی را که این گروه تروریستی برای آنها نگه داشته را بگیرند ویا هماهنگ کنند چگونه می توانند در انتخابات از این پولها استفاده کنند.
بحث باج دادن این گروه تروریستی به مقامات خود آلبانی هم که توسط رسانه های خود آلبانی مطرح شده ام بسیار داغ است.
طبق گزارش هایی که رسانه های غربی منتشر می کنند امروزه تعداد زیادی از سیاست مداران فاسد آلبانی وبرخی کشورهای غربی همه به حقوق بگیر گروه های تروریستی تبدیل شده اند.
البته اینجا بحث فقط سازمان مجاهدین خلق نیست که با تامین مالی بسیاری سیاست مداران غربی از جمله اعضای کنگره آمریکا توانسته رای آنها را به نفع خود مصادره کند بلکه تعداد زیادی از گروه های تروریستی دیگر هستند که بر اساس شرایطی موفق شده اند اموال زیادی را به دست آورند و از این اموال برای خرید سیاست مداران در کشورهای غربی بهره ببرند.
الیزابت تراس وزیر خارجه بریتانیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.09.2022
لیز تراس نخست وزیر جدید بریتانیا شد
حتی در برخی موارد هوادارن این گروه های تروریستی موفق شده اند در پارلمان های کشورهای غربی مستقیما نفوذ پیدا کنند.
بسیاری کارشناسان از جمله خود بنده چندین مقاله نوشته اند که روزی خواهد رسید که با توجه به امکانات بالایی که گروه های تروریستی از نظر مالی و پولشویی و ... پیدا کرده اند این سازمان های تروریستی بر قدرت در برخی کشورها از طریق اقتصادی و سیاسی تسلط پیدا خواهند کرد و امروزه مشاهده می کنیم که بالاترین مقامات آلبانی تحت سیطره سازمان مجاهدین خلق قرار گرفته اند و در بسیاری کشورهای اروپایی سازمان های تروریستی بر سیاست مداران سلطه دارند چون بودجه های انتخاباتی آنها را تامین می کنند.
وقتی که کار به تامین بودجه مالی کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، و آن هم به صورت علنی برسد، دیگر ببینید اوضاع سیاستمداران کشورهای غربی این روزها چه قدر افتضاح شده، و این بیش از اینکه زنگ خطری برای کشورهای به اصطلاح هدف این تروریست ها باشد زنگ خطری برای خود این کشورها می باشد، چون کم کم وقتی که این گروه های تروریستی ببینند که جای خوبی برای حضور خود پیدا کرده اند احتمال دارد دیگر بازگشت به مثلا ایران را کنار بگذارند و ببینند تسلط بر قدرت در این کشورها راحت تر است.
کما اینکه ما مشاهده می کنیم امروزه مثلا در کشورهایی مانند سوئد و یا بلژیک و یا فرانسه و یا انگلیس و یا ... نفوذ این تروریست ها آنقدر زیاد شده که حتی روی تصمیم گیری دادگاه های این کشورها هم تاثیر می گذارند.
در برخی از این کشورها حتی کار به جایی رسیده که تعداد مهاجران از تعداد شهروندان اصلی بیشتر شده و با توجه به اینکه گروه های تروریستی با توجه به اینکه سازمان دهی تشکیلاتی قوی دارند کنترل سیاسی و اجتماعی بخشی ازاین مهاجران را در اختیار دارند، عملا بسیاری از این کشورها دست این تروریستها افتاده اند.
تصور نکنید که بحث فقط بحث سازمان مجاهدین خلق در آلبانی است، بحث حتی حضور تروریست هایی مانند داعش و القاعده و... در کشورهای غربی می باشد و بحث محصور به مسلمانان در این کشورها نیست، یعنی اینها مثلا پمپئو ویا مایک پنس و یا نخست وزیر آلبانی و یا ... مواجب بگیر خود می کنند و از طریق آنها قدرت را در اختیار می گیرند.
آمریکا حدود 20 سال ادعا می کرد درحال جنگ با طالبان و القاعده در افغانستان است اما به یکباره مشخص شد که 20 سال بوده که با اینها در حال بده و بستان بوده و به یکباره کل افغانستان را ظرف چند روز تحویل آنها داد و رفت.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.09.2022
کنعانی: اتهامات حمله سایبری به آلبانی مردود است
البته آقای کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران ادعاهای حمله سایبری ایران به آلبانی را تکذیب کرده اما حتی اگر هم ایران چنین کاری را انجام داده باشد با توجه به اینکه آلبانی از پیش زمینه استفاده تروریست ها بر علیه ایران در خاک اش را فراهم کرده طبق همه قوانین و مقررات بین المللی کار ایران درست بوده.
بحث ادعاهای کاذب دولت آلبانی بر علیه ایران و هیاهوی رسانه ای و سیاسی که بر علیه این کشور راه افتاده را نیز می توان درچهارچوب هماهنگی مقامات ارشد آلبانی با تروریست ها در این کشور تلقی کرد.
به احتمال زیاد دستور العملی برای مقامات سیاسی آلبانی صادر شده تا چنین اتهام هایی را بر علیه ایران مطرح کنند و آنها را به ابزاری برای مقابله سیاسی با ایران تبدیل کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала