پوتین: مطمئن هستم که فدراسیون روسیه از 24 فوریه تاکنون چیزی را از دست نداده است

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: مطمئن هستم که فدراسیون روسیه از 24 فوریه تاکنون چیزی را از دست نداده است
پوتین: مطمئن هستم که فدراسیون روسیه از 24 فوریه تاکنون چیزی را از دست نداده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.09.2022
اشتراک
رئیس جمهور روسیه: مطمئن هستم که فدراسیون روسیه از 24 فوریه تاکنون چیزی را از دست نداده است، اما مورد مهمی که بدست آورده تقویت حاکمیت است.
به گزارش اسپوتنیک،ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در هفتمین نشست مجمع اقتصادی شرق گفت: با آغاز عملیات نظامی در اوکراین، روسیه چیزی از دست نداده است و دستاورد اصلی فدراسیون روسیه تقویت حاکمیت بوده است.
وی گفت: من مطمئن هستم که ما چیزی را از دست نداده ایم (با شروع عملیات در اوکراین) و چیزی را از دست نخواهیم داد. دستاورد اصلی تقویت حاکمیت ما است و این نتیجه اجتناب ناپذیر اتفاقی است که اکنون در حال رخ دادن است.
به گفته پوتین، در رابطه با این عملیات هم در جهان و هم در داخل کشور "قطب بندی خاصی" وجود دارد. اما من معتقدم که این فقط سود خواهد داشت، زیرا هر چیزی که غیرضروری است موقتی است و هر چیزی که ما را از حرکت به جلو باز می دارد رد خواهد شد، ما شتاب و سرعت توسعه را به دست خواهیم آورد. زیرا توسعه مدرن فقط می تواند بر اساس حاکمیت باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала