توافقنامه هایی به مبلغ ۳.۲ تریلیون روبل در مجمع اقتصادی شرق امضا شد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر توافقنامه هایی به مبلغ ۳.۲ تریلیون روبل در مجمع اقتصادی شرق امضا شد
توافقنامه هایی به مبلغ ۳.۲ تریلیون روبل در مجمع اقتصادی شرق امضا شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.09.2022
اشتراک
نماینده تام الاختیار رئیس جمهور فدراسیون روسیه در منطقه فدرال خاور دور، اظهار داشت: این اولین فروم پس از کووید-۱۹ است که بیش از ۷ هزار مهمان در آن شرکت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، یوری تروتنف معاون نخست وزیر - نماینده تام الاختیار رئیس جمهور فدراسیون روسیه در منطقه فدرال خاور دور (FEFD)، روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در مجمع اقتصادی شرق گفت: شرکت کنندگان هفتمین مجمع اقتصادی شرق (EEF) قراردادهای سرمایه گذاری را به مبلغ کل بیش از ۳.۲ تریلیون روبل در نتیجه کار آن امضا کردند.
تروتنف بیان کرد: هفتمین مجمع اقتصادی شرق، درست مانند دوره های قبلی، گامی رو به جلو در توسعه خاور دور است. قدم فقط از نظر تعداد مهمان یا تعداد و حجم توافقات نیست، هرچند این ارقام بالاست. این اولین فروم پس از کووید-۱۹ است که بیش از ۷ هزار مهمان در آن شرکت کردند، توافق نامه هایی برای مجموع ۳ تریلیون و ۲۵۵ میلیارد روبل امضا شده، که این نیز یک رکورد است.
وی افزود: اما موضوع فقط این نیست، موضوع این است که تصمیمات در حال انجام بود، مردم در ۹۰ حوزه کار کردند، این تصمیمات به رئیس جمهور گزارش می شود. بخش قابل توجهی از این تصمیمات مورد حمایت قرار گرفته است، بنابراین ما این فرصت را داریم که سریعتر به جلو حرکت کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала