آمریکا: روسیه را در فهرست کشورهای حامی تروریست قرار نمی دهیم

© AFP 2023 / Robyn Beckآمریکا: روسیه را در فرست کشورهای حامی تروریست قرار نمی دهیم
آمریکا: روسیه را در فرست کشورهای حامی تروریست قرار نمی دهیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2022
اشتراک
ایالات متحده آمریکا، روسیه را در فهرست کشورهای حامی تروریسم قرار نخواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، کاخ سفید اعلام کرد که روسیه را در فهرست کشورهای حامی تروریسم قرار نخواهد داد
کاخ سفید اعلام نمود که تصمیم برای درج نکردن فدراسیون روسیه در فهرست کشورهای حامی تروریسم نهایی است.
در بیانیه منتشر شده توسط کاخ سفید آمده است که آمریکا برای گنجاندن فدراسیون روسیه در فهرست کشورهای کمک کننده به تروریسم نظر منفی دارد.
افزایش صادرات نفت روسیه در بازارهای آسیایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2022
افزایش صادرات نفت روسیه در بازارهای آسیایی
پیش از این در خبرها امده بود که پس از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، کشورهای غربی تحریم هایی را علیه روسیه به ویژه در مورد منابع انرژی اعمال کردند. بنابراین، بسته ششم تحریم‌های اروپایی، تحریم تدریجی واردات نفت را پیش‌بینی می‌کند. در عین حال، این ممنوعیت فقط برای تحویل از طریق دریا اعمال می شود و نفتی که از طریق خط لوله "دروژبا" می رسد مشمول تحریم نیست. این تحریم ها همچنین شامل ممنوعیت بیمه کشتی های حامل نفت روسیه است. تحریم به طور کامل از 5 دسامبر - در مورد نفت و در 5 فوریه سال آینده - در مورد محصولات نفتی آغاز می شوند.
روز جمعه، وزرای دارایی جی-7 (G7) شامل بریتانیا، آلمان، ایتالیا، کانادا، ایالات متحده، فرانسه و ژاپن در بیانیه پایانی پس از این نشست، آنها طرح تعیین "محدودیت قیمت" نفت روسیه و ممنوعیت خدمات حمل و نقل دریایی نفت و فرآورده های نفتی از فدراسیون روسیه را تایید کردند، مگر اینکه با قیمت محدود خریداری شوند. و همچنین از "همه کشورها" خواستند تا به این طرح بپیوندند. در همان زمان، روز قبل، معاون نخست وزیر الکساندر نواک گفت که روسیه به کشورهایی که طرف توافق بر سر تخفیف اجباری مواد خام روسیه خواهند بود، نفت عرضه نخواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала