وزارت خارجه روسیه: لفاظی تراس در مورد مسائل هسته ای لجام گسیخته است

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه روسیه: لفاظی تراس در مورد مسائل هسته ای لجام گسیخته است
وزارت خارجه روسیه: لفاظی تراس در مورد مسائل هسته ای لجام گسیخته است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.09.2022
اشتراک
معاون وزیر امور خارجه بیان کرد: اظهارات تراس در مورد سلاح های هسته ای آستانه استفاده از آنها را کاهش می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه، روز دوشنبه در مصاحبه با مجله International Affairs گفت: اظهارات لیز تراس، که رای نخست وزیر جدید بریتانیا را به دست آورد، در مورد تسلیحات هسته ای آستانه استفاده از آنها را کاهش می دهد، به طور کلی، لفاظی لندن در مورد این موضوع "لجام گسیخته" است.
وی افزود: من نمی‌ خواهم گاهشماری از اظهارات مقامات بریتانیایی درباره این موضوع بسازم. اما این واقعیت که لفاظی‌ های افسار گسیخته عمومی، البته قابل توجه است و به طور کلی، تفاوت قابل توجهی با آنچه در گذشته داشته‌ایم دارد.
ریابکوف خاطرنشان کرد، که اظهارات تراس "قطعاً آستانه استفاده از سلاح هسته‌ای را پایین‌ تر می‌آورد". اما بحث کردن در این مورد با آنها بی فایده است. آنها با علامت تجاری خود، به روشی که قرن ها قدمت دارد، بلافاصله به شما خواهند گفت که چه ذخایری دارند، چه سلب مسئولیت هایی دارند، ده ها مرجع و پاورقی می گذارند و به زبانی ترجمه می کنند که به این معنی است که هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است.
پیشتر تراس که برای تصدی کرسی نخست وزیری بریتانیا نامزد شده بود، گفته بود در صورت لزوم آماده است دکمه پرتاب سلاح هسته ای را فشار دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала