صدراعظم آلمان: روسیه دیگر شریک قابل اعتماد انرژی نیست

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر صدراعظم آلمان: روسیه دیگر شریک قابل اعتماد انرژی نیست
صدراعظم آلمان: روسیه دیگر شریک قابل اعتماد انرژی نیست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.09.2022
اشتراک
شولتز مدعی شد که فدراسیون روسیه "برای مدت طولانی" قراردادهای تامین حامل های انرژی را نقض کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، اولاف شولتز، صدراعظم آلمان روز یکشنبه گفت: روسیه نمی تواند یک تامین کننده قابل اعتماد انرژی در نظر گرفته شود زیرا ظاهراً مدت طولانی است که تعهدات قراردادی خود را نقض کرده است.
به گفته شولتز، روسیه "دیگر به تعهدات قراردادی خود برای تحویل کالا عمل نمی کند". "چیزی که همیشه حتی در دوران جنگ سرد وجود داشت، دیگر کار نمی کند: روسیه دیگر تامین کننده قابل اعتماد انرژی نیست".
صدراعظم آلمان گفت که عواقب وضعیت اوکراین در آلمان احساس می شود و در عین حال اطمینان داد که آلمان به حمایت از کی‌یف ادامه خواهد داد. شولز مشکلات آلمان را به گردن روسیه انداخت. "کشور ما دوران سختی را پشت سر می گذارد".
او دوباره ابراز اطمینان کرد که آلمان با تامین انرژی در زمستان آینده کنار خواهد کرد. او گفت: "ما در این زمستان زنده خواهیم ماند".
طرف روسی بارها اتهامات مربوط به نقض تعهدات قراردادی را رد کرده و خاطرنشان کرده است که وضعیت فعلی عمدتاً به دلیل سیاست انرژی خود اتحادیه اروپا و تحریم‌ها ایجاد شده است.
بحران انرژی در اتحادیه اروپا در اوایل ژوئیه بدتر شد، زمانی که اولین اختلالات در عرضه گاز از روسیه به تعدادی از کشورهای اتحادیه اروپا رخ داد، از جمله مشکلات در تعمیر و نگهداری توربین های نورد استریم به دلیل محدودیت ها. پس از آن، کمیسیون اروپا از کشورهای اتحادیه اروپا خواست تا به شیوه ای فعال برای توقف کامل گاز توسط روسیه آماده شوند.
ائتلاف حاکم در آلمان (سوسیال دموکرات ها، سبزها و لیبرال ها) با بسته جدیدی از اقدامات برای حمایت از شهروندان و اقتصاد کشور در شرایط بحران انرژی و تورم به مبلغ 65 میلیارد یورو موافقت کرد. این در سندی که روز یکشنبه پس از مذاکرات رهبری احزاب منتشر شد، آمده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала