- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

در اجلاس "همایش اقتصادی شرق روسیه" منتظر بیانیه جدید پوتین در مورد اوکراین باشید

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر در اجلاس "مجمع اقتصادی شرق" در ولادی واستوک" منتظر بیانیه جدید پوتین در مورد اوکراین باشید
در اجلاس مجمع اقتصادی شرق در ولادی واستوک منتظر بیانیه جدید پوتین در مورد اوکراین باشید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.09.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در جلسه عمومی همایش اقتصادی شرق در 7 سپتامبر در ولادی وستوک، مطمئناً به موضوع اوکراین خواهد پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، پاول زاروبین در برنامه تلوزیونی "مسکو، کرلمین، پوتین" گفت: "ارزش دارد که منتظر بیانیه های جدید در مورد اوکراین باشیم. جلسه عمومی همایش اقتصادی شرق در 7 سپتامبر برگزار خواهد شد."
در واقع، در جلسه عمومی همایش اقتصادی شرق در 7 سپتامبر در ولادی وستوک، در سخنان رئیس جمهور روسیه، عملیات نظامی روسیه در اوکراین نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مراحل آماده سازی مجمع جهانی اقتصاد در ولادیواستوک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.09.2022
چندرسانه ای
مراحل آماده سازی برگزاری "مجمع اقتصادی شرق روسیه" در ولادی واستوک
همایش اقتصادی شرق در روسیه یک مجمع بین المللی است که هر ساله در ولادی وستوک برای جذب سرمایه گذاری خارجی در خاور دور روسیه و توسعه همکاری های اقتصادی در منطقه آسیا و اقیانوسیه برگزار می شود.
WEF یا مجمع اقتصادی شرق در روسیه از 5 تا 8 سپتامبر در محوطه دانشگاه فدرال خاور دور در ولادی واستوک برگزار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала