رسانه ها: وزرای انرژی گروه 7 با تعیین سقف قیمت نفت روسیه موافقت کردند

© AFP 2023 / KARL-JOSEF HILDENBRANDرسانه ها: وزرای دارایی گروه 7 با تعیین سقف قیمت نفت روسیه موافقت کردند
رسانه ها: وزرای دارایی گروه 7 با تعیین سقف قیمت نفت روسیه موافقت کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.09.2022
اشتراک
رسانه های خبری اعلام نمودند که پس از نشست گروه 7 در بخش انرژی، وزرای دارایی گروه 7 با تعیین سقف قیمت نفت روسیه موافقت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه ها در گزارشی اعلام نمودند که وزرای دارایی گروه 7 با تعیین سقف قیمت نفت روسیه موافقت کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اسکای نیوز، وزرای انرژی گروه 7 با تعیین سقف قیمت نفت و گاز روسیه موافقت کردند.
تامارا کوهن، خبرنگار اسکای نیوز در توییتر نوشت، روسای وزارت‌های انرژی گروه 7 توافق کرده‌اند که قیمت‌های سقفی بر عرضه نفت و گاز روسیه اعمال کنند.
این خبرنگار در توییتر نوشت: "وزرای انرژی گروه ۷ با تعیین سقف قیمت نفت روسیه طی یک کنفرانس ویدئویی موافقت کردند."
کشورهای غربی، در پس زمینه عملیات ویژه در اوکراین، به تلاش برای محدود کردن درآمد روسیه از صادرات انرژی ادامه می دهند. اتحادیه اروپا تاکنون شش بسته تحریمی از جمله تحریم ذغال سنگ و ذخایر نفت را تصویب کرده است. در عین حال، اختلال در زنجیره تامین منجر به افزایش شدید قیمت سوخت و مواد غذایی در اروپا و ایالات متحده آمریکا شد.
جایگزینی نفت ایران به جای نفت روسیه در لهستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.08.2022
کربی: آمریکا نگران افزایش خرید نفت روسیه توسط چین و هند است
در این زمینه، در 28 ژوئن، کشورهای G7 قصد خود را برای کاهش وابستگی خود به انرژی روسیه تأیید کردند و به طور آزمایشی با آغاز محدود کردن قیمت نفت و گاز موافقت کردند. آنها همچنین قصد دارند در صورت عدم خرید مواد خام به قیمت توافق شده با شرکای بین المللی، ممنوعیت ارائه خدمات حمل و نقل نفت و فرآورده های نفتی روسیه از طریق دریا را در نظر بگیرند.
روز قبل، الکساندر نواک، معاون نخست وزیر انرژی روسیه، گفت که مسکو به کشورهایی که از اعمال محدودیت بر قیمت سوخت از روسیه حمایت می کنند، نفت عرضه نخواهد کرد.
در ماه اوت، آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) گزارش داد که روسیه احتمالاً در ماه ژوئیه نفت بیشتری به چین نسبت به اروپا تحویل داده است و همچنین صادرات به هند را به میزان بی‌سابقه‌ای افزایش داده است. این آژانس همچنین خاطرنشان شد که روسیه بزرگترین تامین کننده نفت چین در ماه می و ژوئن بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала