رسانه: برای منع توقیف کشتی آمریکایی توسط ایران، واشنگتن باید با کشورهای خاورمیانه همکاری کند

© AP Photo / Kamran Jebreiliرسانه: رای منع توقیف کشتی آمریکایی توسط ایران، واشنگتن باید با کشورهای خاورمیانه همکاری کند
رسانه: رای منع توقیف کشتی آمریکایی توسط ایران، واشنگتن باید با کشورهای خاورمیانه همکاری کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.09.2022
اشتراک
,وال استریت ژورنال در مقاله ای می نویسد که ارتش ایران 2 فروند پهپاد شناور آمریکایی سالیدرون اکسپلور، را در دریای سرخ توقیف کرد اما سپس این دو شناور را آزاد کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وال استریت ژورنال در مقاله ای می نویسد که ایالات متحده با اسرائیل، عربستان سعودی و تعدادی دیگر از کشورهای خاورمیانه همکاری می کند تا شبکه ای از پهپادهای دریایی برای جلوگیری از فعالیت نظامی ایران را ایجاد کند. در مجموع، نیروی دریایی ایالات متحده انتظار دارد سالانه حدود 100 هواپیمای بدون سرنشین نظارتی مستقر کند.
این مقاله در ادامه می دهد که آینده برنامه ریزی شده است که این تجربه به سایر مناطق در سراسر جهان که ارتش ایالات متحده آمریکا در آنها فعالیت می کند، گسترش یابد.
جزئیات توقیف دو شناور تجسسی آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.09.2022
جزئیات توقیف دو شناور تجسسی آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش ایران
پیش از این در خبرها آمده بود که ناوشکن جماران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در حین اجرای ماموریت برقراری امنیت و ایمنی کشتیرانی در دریای سرخ و مقابله با دزدی دریایی و تروریسم دریایی با چندین شناور ویژه داده‌برداری کوچک که در مسیر کشتیرانی بین‌المللی رها بود مواجه شده و با اقدام به موقع و به منظور جلوگیری از وقوع حادثه و احتمال تصادف دریایی از کنترل کننده این نوع تجهیزات خواست به این نوع رفتار و حرکت خاتمه داده و مسیر حرکت را تغییر بدهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала