امیرعبداللهیان از تحویل پیام یکی از رهبران اروپایی به لاوروف درباره وضعیت اوکراین خبر داد

© Sputnik / Ruslan Krivobok /  مراجعه به بانک تصاویر امیرعبداللهیان از تحویل پیام یکی از رهبران اروپایی به لاوروف درباره وضعیت اوکراین خبر داد
امیرعبداللهیان از تحویل پیام یکی از رهبران اروپایی به لاوروف درباره وضعیت اوکراین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.08.2022
اشتراک
امیرعبداللهیان از تحویل پیام یکی از رهبران اروپایی به لاوروف درباره وضعیت اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران گفت که پیام یکی از رهبران اروپایی در خصوص اوضاع پیرامون اوکراین را به سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه تحویل داده است.
وی افزود: در جریان گفتگوهای امروز، پیام یکی از رهبران کشورهای اروپایی را به [سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه] رساندیم.
وزیر امور خارجه ایران بیان کرد که این پیام یکی از رهبران کشورهای اروپایی است که به درخواست وی (رهبر یکی از کشورهای اروپایی) در صحبت با رئیس جمهور کشورمان آقای رئیسی در مورد وضعیت اوکراین مطرح کرده است.
امیرعبداللهیان ادامه داد: ایده هایی در مورد کمک به صلح و آرامش و توقف درگیری ها وجود داشت و ما این ایده ها را با آقای لاوروف در میان گذاشتیم.
محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهورایران در توییتر نوشت: یکی از روسای ارشد اروپای غربی از رئیسی درخواست کرده بود که برای میانجیگری جنگ در اروپا کمک کند. پس از مجموعه‌ای از رایزنی‌ها، یک ابتکار صلح در کنار یک پیام مهم توسط وزیر خارجه آقای امیرعبداللهیان به مسکو ارسال شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала