جانسون قبض‌ های حیرت‌ انگیز برق برای بریتانیا پیش بینی کرد

© AP Photo / Ukrainian Presidential Press Officeجانسون قبض‌ های حیرت‌ انگیز برق برای بریتانیا پیش بینی کرد
جانسون قبض‌ های حیرت‌ انگیز برق برای بریتانیا پیش بینی کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.08.2022
اشتراک
نخست‌ وزیر مستعفی بریتانیا، ماه‌ های سختی را برای بریتانیا و قبض‌ های حیرت‌ انگیز برق پیش‌ بینی می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، بوریس جانسون نخست‌ وزیر مستعفی بریتانیا، گفته است که ماه‌ های آینده برای ساکنان سخت خواهد بود و قبض‌ های برق نگران‌ کننده خواهد بود. "ماه‌های آینده سخت و احتمالاً بسیار سخت خواهد بود. قبوض برق ما نگران کننده خواهد بود. برای بسیاری از ما، پرداخت هزینه گرمایش خانه ها ترسناک است.
به گفته این سیاستمدار، شروع عملیات نظامی روسیه در اوکراین "بازارهای انرژی را به وحشت انداخت." در عین حال، جانسون مطمئن است که "مردم اوکراین در این کشتی ظالمانه برنده خواهند شد" و همچنین بریتانیا که به گفته رئیس سابق کابینه، قوی تر از بحران خارج خواهد شد.
وی همچنین قول داد که جانشین وی اقدامات حمایتی مالی جدیدی را برای شهروندان اعلام کند. پیش از این، تنظیم کننده انرژی بریتانیایی Ofgem از افزایش ۸۰ درصدی حداکثر میزان مجاز قبوض برق برای مصرف کنندگان از اول اکتبر به دلیل افزایش قیمت جهانی انرژی خبر داده بود.
بنابراین، حداکثر صورتحساب برای یک بریتانیایی می تواند ۱۵۷۸ پوند نسبت به قبوض کنونی افزایش یابد. آستانه قیمت انرژی قبلی ۱۹۷۱ پوند بود.
بوریس جانسون که در سال ۲۰۱۹ جایگزین ترزا می به عنوان نخست وزیر شد، در ۷ ژوئیه اعلام کرد که از سمت نخست وزیری و رهبر حزب محافظه کار کناره گیری می کند. رئیس جدید فراکسیون مجلس پس از رای گیری داخلی معرفی می شود.
لیز تراس، وزیر امور خارجه و ریشی سوناک، وزیر دارایی سابق، به دور نهایی راه یافتند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала