آیفون 14 به ارتباطات ماهواره ای مجهز خواهد شد

© Photo / Ben Geskin's Instagram pageآیفون 14 به ارتباطات ماهواره ای مجهز خواهد شد
آیفون 14 به ارتباطات ماهواره ای مجهز خواهد شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.08.2022
اشتراک
تیم فارار، تحلیلگر پرتال دیجیتال TMF Associates درباره استفاده از ارتباطات ماهواره ای در آیفون جدید ، اطلاعات جدیدی را منتشر نمود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مقاله منتشر شده توسط متخصص نرم افزار و تجهیزات اینترنتی، آقای فارار، گوشی های هوشمند سری آیفون 14 ممکن است برای اولین بار از ارتباطات ماهواره ای پشتیبانی شوند. بنابراین، تیزر ارائه شده از این ایفون در 7 سپتامبر با تصویر آسمان پرستاره و نام " فار اوت" به ظهور یک گزینه جدید در این گوشی هوشمند اشاره دارد. این متخصص کامپیوتر در ادامه گفت که این ویژگی پیام های متنی دو طرفه را ارائه می دهد. ظاهراً انتقال داده ها از طریق ماهواره در شرایط اضطراری و در صورت عدم دسترسی به ارتباطات سلولی مرسوم انجام خواهد شد.
این تحلیلگر معتقد است که شریک ماهواره ای اپل "گلوبال استار" خواهد بود که در ماه فوریه از پرتاب 17 ماهواره جدید برای ارائه "سرویس ماهواره ای مستمر" به فضا پرتاب شد. آقای فارار معتقد است که از این تجهیزات برای سرویس دهی به کاربران آیفون 14 استفاده خواهد شد.
آیفون 14 گرانتر خواهد شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2022
آیفون 14 گرانتر خواهد شد
به گفته این متخصص، خدمات جدید به صورت رایگان ارائه خواهد شد. استاندارد ارتباطی شرح داده شده از طیف ماهواره ای موجود استفاده می کند و نیازی به تایید نظارتی اضافی ندارد.
پیش از این ، در دسامبر 2019، مارک گورمن یک منبع آگاه در مورد ظاهر شدن احتمالی پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای در گوشی‌های هوشمند اپل گزارش داد.
در 24 آگوست، اپل تاریخ ارائه آیفون جدید را در 7 سپتامبر اعلام نمود. طبق سالیان گذشته، این رویداد باید نسل جدیدی از گوشی های هوشمند آیفون و ساعت های هوشمند اپل واچ را به نمایش بگذارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала