چرا نانوایی‌های تهران مجهز به دستگاه کارتخوان می‌شوند؟

© Photo / IRNAدلیل گران شدن نان در پایتخت ایران + نرخ های جدید
دلیل گران شدن نان در پایتخت ایران + نرخ های جدید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2022
اشتراک
کارشناس: جابجایی، فوت مالک نانوا، مشکل میان شرکای نانوایی و یا هر دلیل دیگری علت اصلی متصل نشدن این نانوایی‌های تهران به دستکاه کارتخوان بوده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایرنا"، حشمت‌الله عسکری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران روز 27 اوت (شنبه) اعلام کرد که تاکنون بیش از ۷۲۰۰ نانوایی در سطح استان تهران به دستگاه کارتخوان مجهز شده که کار نصب این دستگاه‌ها برای همه نانوایی‌های استان تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه اظهارداشت: "با نصب و تجهیز نانوایی‌های استان به دستگاه کارتخوان، این واحدها به شکل دقیقی کنترل و رصد می‌شود. مابقی نانوایی‌های سطح تهران نیز با آمار کمتر از یک هزار نانوایی تاکنون باقی مانده است که اقدامات اساسی برای تجهیز این نانوایی‌ها به دستگاه کارتخوان هم انجام خواهد شد.
جابجایی، فوت مالک نانوا، مشکل میان شرکای نانوایی و یا هر دلیل دیگری علت اصلی متصل نشدن این نانوایی‌های تهران به دستکاه کارتخوان بوده است. با توجه به مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت، امکان حل مشکل آنها وجود نداشت به همیت دلیل اکنون در شاپرک باقی مانده‌اند.
Врач с рентгеном (МРТ) легких  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2022
برخی پزشکان به‌جای استفاده از کارتخوان از بیمار دلار می‌گیرند +عکس
اما در مجموع پیش‌بینی می‌شود تا کمتر از دو هفته آینده ۱۰۰ درصد نانوایی‌های تهران به شبکه هوشمند متصل شود".
اجرای طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان یا به اختصار (مهیا)، با اهداف و انگیزه‌های حمایتی از مردم و خرج شدن یارانه دولت در محل آن، در دستور کار قرار گرفته است.
با اجرای طرح فروش هوشمند نان هیچ افزایش قیمت و یا سهمیه‌بندی در فروش نان اتفاق نمی‌افتد و شفاف سازی میزان تخصیص آرد به نانوایی‌ها، یارانه اختصاص یافته به هر واحد خبازی، میزان فروش نان و حتی نوع نان در نانوایی از اهداف این طرح است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала