اولین رقص بانوی بازیگر در سینمای بعد از انقلاب +ویدئو، عکس

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر مراسم باشکوه رقص باله در مترو مسکو+ عکس
مراسم باشکوه رقص باله در مترو مسکو+ عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2022
اشتراک
پانته‌آ پناهی‌ها در فیلم توقیف‌شده و لورفته‌ی "جاده خاکی" روی آهنگ دلکش می‌رقصد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از رقص پانته‌آ پناهی‌ها، بانوی بازیگر ایرانی در فیلم توقیف‌ شده و لو رفته‌ی "جاده خاکی" با قطعه "گفتم بخدا قهر گناهه" دلکش، در فضای مجازی منتشر می‌شود که واکنش‌هایی نیز به دنبال داشته است.
فیلم توقیف ‌شده "جاده خاکی"، یک فیلم جاده‌ای به کارگردانی پناه پناهی محصول سال ۲۰۲۱ است. این فیلم در بخش دوهفته‌ی کارگردانان هفتاد و چهارمین دوره‌ی جشنواره کن و بخش افق‌های پنجاه و دومین دوره‌ی جشنوارهٔ کارلووی واری به نمایش درآمده است. این فیلم که نخستین فیلم به کارگردانی پناه پناهی می‌باشد، ‌همچنین برای اکران در بخش اصلی پنجاه و نهمین دوره‌ی جشنواره فیلم نیویورک انتخاب شده‌است و در بخش اصلی شصت و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم لندن برنده جایزه بهترین فیلم شد.
فیلم "جاده‌ خاکی" که در مناطق دوردست ایران فیلمبرداری شده است، روایتگر داستان سفر جاده‌ای و پر هرج و مرج یک خانواده در یک چشم انداز ناهموار است. در این فیلم حسن معجونی ، پانته‌آ پناهی‌ها ، رایان سرلک، امین سیمیار و بهرام ارک بازی می‌کنند. فیلم جاده خاکی فیلمی جاده‌ای به نویسندگی و کارگردانی پناه پناهی، پسر جعفر پناهی، فیلمساز معروف ایرانی است. تهیه‌کنندگان این فیلم نیز مستانه مهاجر، پناه پناهی و جعفر پناهی هستند. داستان فیلم نیز درباره خانواده‌ای است که برای بدرقه پسرشان راهی یک سفر جاده‌ای شده‌اند.
پناه پناهی در این رابطه گفت: «من فیلمنامه را خودم نوشتم و پدرم آن را خواند. اگرچه "جاده‌ خاکی" نقطه مقابل سینمای پدرم است، اما او به من بسیار کمک کرد، به ویژه در مرحله پس از تولید. در فیلم "جاده خاکی" از آهنگ‌هایی استفاده شده که مربوط به دوران در ایران، است. پناهی در این باره نیز گفت: «این آهنگ‌ها مربوط به قبل از انقلاب هستند. آنها توسط هنرمندانی خوانده شده‌اند که پس از انقلاب مجبور به خروج از کشور شدند.م
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала