دفع حملات شدید سایبری به سایت اسپوتنیک

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر حملات شدید سایبری به سایت اسپوتنیک
حملات شدید سایبری به سایت اسپوتنیک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2022
اشتراک
سایت اسپوتنیک، از دیروز مورد حملات گسترده سایبری قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، حملات هکری گسترده به سایت ها و زیرساخت های ماهواره ای آژانس "راشا تودی - اسپوتنیک" در حال انجام است، حمله به زیرساخت های این آژانس خبری در روسیه از عصر دیروز و با شدت ادامه دارد.
سایت های ماهواره ای برای خوانندگان غیر قابل دسترس شده است، خدمات فنی ما در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که شما در دسترسی به سایت ها با مشکل مواجه نشوید.
یادآوری می کنیم که می توانید آخرین اخبار را در شبکه های اجتماعی ما به ویژه در کانال های تلگرام بیابید: برای این کار شما باید لینک صفحات ما را در تلگرام را دنبال کنید.
پس از این تلاش های هکری، خبر گزاری راشا تودی و اسپوتنیک، حمله سایبری قدرتمند DDoS از خارج را دفع کردند، منابع اصلی آدرس‌هایی در ایالات متحده، بریتانیا، اوکراین و تایلند هستند. تلاش برای سرقت اطلاعات این خبرگزاری تقریبا یک روز به طول انجامید.
به گفته متخصصان فنی گروه رسانه ای "راسیا سوودنیا"، همان هکرهایی که قبلاً سعی کرده بودند منابع ریا نووستی و اسپوتنیک را در ماه فوریه تا مارس هک کنند، بار دیگر این کار کردند: "آنها تقریباً طبق همان طرح کار کردند ، اما عمیق تر ، پیچیده تر. آماده تر، با در نظر گرفتن تلاش های گذشته، توزیع شده و با بردارهای فراوان حملات سایبری این بار انجام شد. این حمله تنها به منابع وب پرچمدار سایت های ما نبود، بلکه هدف اصلی هکرها غیرفعال کردن کل زیرساخت فناوری اطلاعات گروه رسانه ای، خدمات و سیستم های اطلاعاتی خارجی و داخلی آن بود. بدیهی است که همه گزینه ها و احتمالات هدفمند و حرفه ای از سوی ما کار شده تا هر چه بیشتر به نتیجه تعیین شده برسیم."
زاخارووا: سفارتخانه های روسیه در معرض حملات سایبری قرار دارند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2022
زاخارووا: سفارتخانه های روسیه در معرض حملات سایبری قرار دارند
پیش از این در خبرها آمده بود که گروهی از هکرهای کامپیوتری به نام انانیموس Anonymous)) جنگ سایبری علیه روسیه اعلام کرده و مسئولیت حمله هکری به وب سایت شبکه تلویزیونی روسی راشا تودی (RT) را بر عهده گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه‌ این گروه در توییتر آمده است: " گروه انانیموس رسماً به روسیه اعلان جنگ می‌دهد...". هکرها هشتگ #اوکراین را به پست خود اضافه کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала