واکنش مدیرعامل فولاد مبارکه: 50 مدیر سیاسی و سفارشی دولت قبل برکنار شدند

© Sputnik / Arina TopolevaМост Си-о-се-поль в городе Исфахан, Иран
Мост Си-о-се-поль в городе Исфахан, Иран - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.08.2022
اشتراک
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از برکناری بیش از ۵۰ مدیر این شرکت که در دولت قبل با ارتباطات و سفارش‌های سیاسی منصوب شده بودند خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از همشهری آنلاین، یاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه درباره تغییرات صورت‌گرفته در مدیریت و عملکرد این شرکت بزرگ در دولت سیزدهم توضیح داد و گفت:‌ در ابتدای شکل‌گیری دولت آقای رئیسی عزم جدی دولت بر رشد اقتصادی در کنار پاکدستی و مبارزه با فساد بود.
یاسر طیب‌نیا با اشاره به انتصابش به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در مهرماه سال ۱۴۰۰ بیان کرد: انتخاب بنده با دو ماموریت اصلی بود. ماموریت اول ایجاد شفافیت، حاکمیت پاکدستی و مبارزه با فساد و ماموریت دوم به اوج رساندن تولید و توسعه پر شتاب فولاد مبارکه بود.
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.08.2022
رئیس جمهور ایران: تمام متخلفین "فولاد مبارکه" برکنار شوند
مدیرعامل شرکت فولاد فولاد مبارکه به اقداماتش در ۱۱ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: از بدو ورود و طبق هماهنگی با دستگاه‌های نظارتی ما اصلاحات و تغییرات مدیریتی را آغاز کردیم. ابتدا افراد فاقد صلاحیت، کسانی که شرایط احراز مسئولیت را نداشتند یا افرادی که با سفارش در مناصب قرار داشتند را کنار گذاشتیم. مجموع این موارد بیش از ۵۰ مورد از تغییرات ده ماه گذشته را شامل می‌شود.
وی با بیان این که مبارزه با فساد از نقاط قوت و افتخار نظام ماست، افزود: ما به عنوان مدیران این صنعت خودمان مدعی مبارزه با فساد هستیم. فولاد مبارکه در این مدت برای برخورد با تخلف و فساد منتظر دستگاه‌های نظارتی نمانده است. ما نهادهای نظارتی از جمله مجلس محترم را یاری‌گر خودمان در انجام وظایف می‌دانیم و تا کنون هم نهایت همکاری را داشته و داریم. در این مدت مواردی که با تخلف روبرو شدیم را ابتدا خودمان برخورد و در مرحله بعد راسا از طریق دستگاه قضایی پیگیری کردیم.
اکنون نیز طبق دستور ریاست محترم جمهور هر بخشی از گزارش منتشر شده قطعیت یابد، پیش از برخورد دستگاه قضایی و در چهارچوب اختیارات، خودمان با آن برخورد خواهیم کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала