Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

گلوبال تایمز: غرب اوکراین را به میدان تسلیحاتی تبدیل کرده است

© Sputnik"Global Times: Запад превратил Украину в оружейный полигон"
Global Times: Запад превратил Украину в оружейный полигон
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.08.2022
اشتراک
گلوبال تایمز در گزارشی می‌نویسد که غرب اوکراین را به یک میدان تسلیحاتی برای تضعیف روسیه تبدیل کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، گلوبال تایمز در سرمقاله خود می‌نویسد: کی‌یف در شش ماه گذشته بیش از 10 میلیارد دلار کمک نظامی از ایالات متحده دریافت کرده است، ستایشی ارزان از سوی سیاستمداران و رسانه های غربی، اما نه تضمین‌های امنیتی؛ غرب اوکراین را به میدان آزمایش تسلیحات و چرخ گوشتی برای تضعیف روسیه تبدیل کرده است.
این نشریه می نویسد که آغاز درگیری، مدت زمان و پیامدهای گسترده آن تا حد زیادی فراتر از همه انتظارات بود. پس از شش ماه، درگیری از بخش نظامی به دیپلماسی، انرژی و مالی سرایت کرد.
این مقاله می‌افزاید: این سوال که چه زمانی همه اینها به پایان می‌رسد، بیشتر مورد بحث قرار می‌گیرد و این خود بدبینی عمیق به این موضوع را نشان می دهد. این مقاله می‌افزاید: درگیری‌های جاری هنوز پایانی در پیش ندارد.
شویگو هدف آمریکا در اوکراین را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.08.2022
شویگو هدف آمریکا در اوکراین را اعلام کرد
گلوبال تایمز تصریح کرد: رسانه‌های آمریکایی و دیگر رسانه‌های غربی معمولاً هنگام اشاره به این درگیری از کلمه "غیرمنتظره" استفاده می‌کنند زیرا به طور غیرمنتظره، هزینه پرداخت شده توسط اروپایی ها بسیار بالا است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала