واکنش تهران به حمله نظامی امروز ارتش آمریکا به سوریه

© Photo / IRNAناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.08.2022
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله بامداد امروز ارتش آمریکا به سوریه را نقض حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی این کشور دانست.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله بامداد روز جاری ارتش آمریکا به سوریه را نقض حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی این کشور دانست و آن را قویا محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران این حمله ارتش آمریکا علیه مردم سوریه، را یک "اقدام تروریستی علیه گروه های مردمی و مبارز مخالف اشغالگری" توصیف و هرگونه وابستگی آنان را به جمهوری اسلامی ایران تکذیب کرد.
کنعانی تصریح کرد: استمرار حضور نظامیان آمریکایی در بخش‌هایی از خاک سوریه، برخلاف قوانین بین‌المللی و ناقض حاکمیت ملی این کشور بوده و اشغالگری به شمار می رود و بر این اساس می بایست فورا سوریه را ترک نموده و به غارت ثروت های نفتی و غلات این کشور خاتمه بخشند.
وزارت دفاع آمریکا از حمله به دیرالزور سوریه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.08.2022
وزارت دفاع آمریکا از حمله به دیرالزور سوریه خبر داد
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا صبح امروز اعلام داشت: نیروهای مسلح آمریکا به دستور رئیس جمهور جو بایدن حملاتی را در دیرالزور سوریه انجام دادند که گفته می شود هدف آنها تاسیسات مورد استفاده گروه های مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (سپاه قدس) بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала