رسانه: اهداف حملات امروز آمریکا در سوریه، انبارهای موشک و پهپاد بود

© AFP 2023 / Vano Shlamovارتش آمریکا اولین جنگ افزار فضایی را تحویل گرفت
ارتش آمریکا اولین جنگ افزار فضایی را تحویل گرفت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.08.2022
اشتراک
اسکای نیوز عربی مدعی شد که اهداف حملات اخیر آمریکا در سوریه، انبارهای موشک و پهپاد بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، روز چهارشنبه شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی اعلام داشت: ارتش آمریکا در حملات اخیر در سوریه، تأسیسات و انبارهایی را که در آن موشک‌های دوربرد و پهپادهای مجهز به بمب‌ در آن نگهداری می‌شد، هدف قرار داده است.
به گفته مقامات آمریکایی، این موشک‌ها و پهپادها می تواند توسط حزب الله علیه اسرائیل استفاده شوند. اسکای نیوز عربی به نقل از منبع خود اعلام داشت که اطلاعات ارائه شده از سوی متحدان آمریکا، از جمله اسرائیل و اردن، حاکی از آن است که "محموله‌های استتار شده ایرانی با حمایت شبه نظامیان شیعه از طریق عراق منتقل شده است".
به گفته این شبکه تلویزیونی این تدارکات سیگنالی برای آمریکا و اسرائیل است مبنی بر اینکه گروه‌های شیعه به همراه حزب‌الله، علیرغم چشم‌انداز انعقاد توافق‌نامه‌ در پرونده هسته‌ای با تهران، عملیات علیه منافع واشنگتن و تل‌آویو را متوقف نخواهند کرد.
وزارت دفاع آمریکا از حمله به دیرالزور سوریه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.08.2022
وزارت دفاع آمریکا از حمله به دیرالزور سوریه خبر داد
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا صبح امروز اعلام کرد: نیروهای مسلح آمریکا به دستور رئیس جمهور جو بایدن حملاتی را در دیرالزور سوریه انجام دادند که گفته می شود هدف آنها تاسیسات مورد استفاده گروه های مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (سپاه قدس) بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала