قالیباف: تحول ایران در دست آموزش و پرورش است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / قالیباف رئیس مجلس یازدهم شد
قالیباف رئیس مجلس یازدهم شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.08.2022
اشتراک
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: بر این باور هستم که راه تحول و قوی شدن ایران، فقط و فقط در دستان فعالان آموزش و پرورش است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران صبح امروز (دوشنبه) در سومین روز اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: امروز فرصت مناسبی برای خدا قوت گفتن به یکایک فعالان آموزش و پرورش است که با جمعی از نمایندگان مجلس در این جمع گرم و صمیمی هستیم.
وی با اشاره به اینکه جمع آموزش و پرورش جمعی فرهیخته است، عنوان کرد: با همه وجود ایمان دارم و بر این باور هستم که راه تحول و قوی شدن ایران، فقط و فقط در دستان فعالان آموزش و پرورش است و هرگز اینگونه نیست که این حرف را صرفاً در جمع شما بگویم یا درباره آن تعارف کنم.
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تصریح کرد: بنا بر باوری که به اهمیت آموزش و پرورش دارم، در هر موقعیتی بوده‌ام و هرجا توفیق خدمت داشته‌ام کما آنکه نسبتی با آموزش و پرورش نیز نداشته است، یکی از اولین اقداماتم این بود که به سرعت رابطه خود را با این حوزه برقرار کنم؛ چراکه باور دارم محور قوی شدن کشور در همه ابعاد، آموزش و پرورش، معلمان و مدارس هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала