سازمان فدرال امنیت روسیه از افشای قتل روزنامه نگار روسی داریا دوگینا خبر داد

© Sputnik / Alexander Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Журналистка, политолог Дарья Платонова (Дугина) в студии радио Sputnik
Журналистка, политолог Дарья Платонова (Дугина) в студии радио Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.08.2022
اشتراک
سازمان فدرال امنیت روسیه: معمای قتل داریا دوگینا حل شد.
به گزارش اسپوتنیک، سازمان فدرال امنیت روسیه از افشای قتل روزنامه نگار روسی داریا دوگینا خبر داد. نکات اصلی در این قتل برشمرده شدند: سرویس های مخفی اوکراین پشت این قتل هستند.
اجرا توسط ناتالیا ووک، شهروند اوکراینی، متولد 1979میلادی انجام شد. او در 23 جولای به همراه دخترش صوفیا شعبان 12 ساله وارد روسیه شد. آنها یک آپارتمان در خانه ای که دوگینا در مسکو در آنجا زندگی می کرد اجاره کردند.
از مینی کوپر برای جاسوسی از دختر الکساندر دوگین استفاده شد. پلاک های آن سه بار تغییر کردند - از پلاک های جمهوری خلق دونتسک، قزاقستان و اوکراین استفاده شده بود. روز جنایت، ووک و دخترش به جشنواره "سنت و تاریخ" آمدند و پس از منفجر کردن اتومبیل داریا دوگینا از راه دور در 21 آگوست، از طریق پسکوف به سمت استونی رفتند.
مواد تحقیقاتی به کمیته بازرسی منتقل شده است.
© Sputnik / Investigative Committee of Russia /  مراجعه به بانک تصاویر کارمندان سازمان فدرال امنیت روسیه در محل انفجار اتومبیل داریا دوگینا
کارمندان سازمان فدرال امنیت روسیه در محل انفجار اتومبیل داریا دوگینا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.08.2022
کارمندان سازمان فدرال امنیت روسیه در محل انفجار اتومبیل داریا دوگینا
گفتنی است، داریا دوگینا، دختر الکساندر دوگین، کهنه‌سرباز و مفسر سیاسی روسی، شنبه شب 20 اوت در پی انفجار مهیب خودرویش در نزدیکی مسکو کشته شد.
این رویداد در بزرگراهی حدود ۲۰ کیلومتری غرب مسکو حدود ۲۱:۳۵ به وقت محلی رخ داد. تصاویر و ویدئوهای منتشر شده نشان می‌دهد که این انفجار درست در وسط بزرگراه اتفاق افتاد و اجزای منفجر شده به اطراف پرتاب شدند. این خودروی ویران شده که کاملا آتش گرفت، سپس به حصاری برخورد کرد. گزارش‌های اولیه نشان دادند که یک دستگاه منفجره خانگی ممکن است عامل این انفجار بوده باشد اما بازرسان هنوز علت انفجار یا انگیزه احتمالی را تایید نکرده‌اند.
اوایل شامگاه شنبه، الکساندر دوگین طی جشنواره‌ای درخصوص "سنت و تاریخ" سخنرانی کرد و دختر او هم به عنوان مهمان در آن حضور داشت. برخی از گزارش‌های تایید نشده نشان دادند که دوگین در ابتدا قصد داشت که به همراه دخترش این جشنواره را ترک کند اما بعدا تصمیم گرفت که خودروی جداگانه‌ای بگیرد و بدین ترتیب خودروی خود را به دخترش داریا داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала