روسیه استثناهایی برای ورود کامیون ها از اتحادیه اروپا قائل می شود

© Sputnik / Mikhail Golenkov /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه استثناهایی برای ورود کامیون ها از اتحادیه اروپا قائل می شود
روسیه استثناهایی برای ورود کامیون ها از اتحادیه اروپا قائل می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.08.2022
اشتراک
وزارت صنعت و تجارت روسیه، در حال تهیه فهرستی از کالاهای قابل واردات با کامیون از اتحادیه اروپا است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت صنعت و تجارت فدراسیون روسیه در حال تهیه فهرستی از کالاهایی است که می‌توانند توسط کامیون‌های اروپایی پس از اعمال ممنوعیت عبور آنها به فدراسیون روسیه وارد شوند.
همانطور که از نامه انجمن شرکت های خرده فروشی (AKORT) خطاب به معاون اول نخست وزیر فدراسیون روسیه آندری بلوسوف، آمده است، دولت روسیه در حال بررسی امکان محدود کردن ورود کالای خارجی به این کشور است. حامل‌ها و وارداتی که حمل می‌کنند دوباره در مرز بارگیری می‌شود.
بر اساس سخنان رئیس هیئت رئیسه AKORT ایگور کاراواف، این ممنوعیت می تواند از اول ماه اکتبر اعلام گردد، در ماه آوریل، اتحادیه اروپا حمل و نقل بار از فدراسیون روسیه و بلاروس را در خاک خود به استثنای محصولات پزشکی و غذایی ممنوع کرد.
وزارت صنعت و تجارت روسیه، اعلام کرد: با در نظر گرفتن موقعیت شرکت های صنعتی و سازمان های تجاری، وزارت صنعت و تجارت روسیه پیشنهاداتی را در صلاحیت خود برای فهرستی از کالاها تشکیل داده است که ویژگی های آنها امکان حمل و نقل از طریق جاده، با استفاده از بارگیری مجدد یا حمل و نقل در مرز به دلیل خطر از دست دادن ویژگی های کیفیت را میسر می سازد. به عنوان مثال، برنامه ریزی شده است که تحت استثناء دسته هایی از کالاها به عنوان محصولات صنایع دارویی و پزشکی، کالاهای فاسد شدنی و همچنین کالاهایی که نیاز به شرایط نگهداری خاص دارند را شامل شود.
همانطور که معاون نخست وزیر، رئیس وزارت صنعت و تجارت فدراسیون روسیه دنیس مانتوروف در پایان ماه مه اعلام کرد، این وزارتخانه از محدودیت های ورود حامل های کالای اروپایی بر اساس سناریوی بلاروس حمایت می کند و فقط امکان انتقال مجدد را می دهد. سپس بلاروس در واکنش به پنجمین بسته تحریمی، ورود خودروها و تراکتورهای ثبت شده در اتحادیه اروپا را به خاک خود ممنوع کرد، به استثنای ایست های بازرسی ویژه که در آن محموله بارگیری می شود یا تریلر حاوی کالا دوباره به تراکتور دیگری متصل می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала