تلگرام اجازه ایجاد بستری برای فروش نام های کاربری را داد

© Sputnik / Natalia Seliverstovaتلگرام اجازه ایجاد بستری برای فروش نام های کاربری را داد
تلگرام اجازه ایجاد بستری برای فروش نام های کاربری را داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.08.2022
اشتراک
موسس تلگرام اجازه ظهور پلتفرمی برای فروش نام های کاربری را صادر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پاول دوروف موسس تلگرام، اجازه ایجاد یک پلتفرم مبتنی بر پیام رسان برای فروش نام کاربری از طریق مزایده را داد.
دوروف در کانال تلگرام خود نوشت: تصور کنید تلگرام با 700 میلیون کاربرش چقدر می‌تواند موفق باشد اگر نام‌های کاربری رزرو شده، لینک‌های گروه و کانال را به حراج بگذاریم. علاوه بر میلیون‌ها آدرس t.me به یاد ماندنی مانند @storm یا @royal، نام‌های کاربری چهار حرفی ممکن است برای فروش در دسترس باشد (@bank، @club، @game، @gift).
وی گفت که این یک پلتفرم جدید ایجاد می کند که دارندگان نام کاربری می توانند آنها را در تراکنش های ایمن به طرف های ذینفع - با تضمین مالکیت بر روی بلاک چین از طریق قراردادهای هوشمند NFT منتقل کنند
دوروف افزود: سایر عناصر اکوسیستم تلگرام، از جمله کانال‌ها، استیکرها یا شکلک‌ها نیز ممکن است بعداً بخشی از این بازار شوند.
توکن غیر قابل تعویض (NFT) یک گواهی دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین است که حق داشتن یک دارایی مجازی را تأیید می کند. اغلب، NFT ها آیتم های دیجیتال منحصر به فرد، از جمله هنر دیجیتال، بازی ها، و گاهی اوقات پست های رسانه های اجتماعی هستند. موارد NFT را نمی توان جعل کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала