به فرمان پوتین داریا دوگینا پس از مرگ نشان شجاعت دریافت کرد

© Sputnik / Alexander Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر به فرمان پوتین داریا دوگینا پس از مرگ نشان شجاعت دریافت کرد
به فرمان پوتین داریا دوگینا پس از مرگ نشان شجاعت دریافت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.08.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین پس از مرگ داریا دوگینا روزنامه‌ نگار و چهره عمومی روسی به وی نشان شجاعت اعطا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس‌ جمهور روسیه، حکمی مبنی بر اعطای نشان شجاعت پس از مرگ به داریا دوگینا روزنامه‌نگار و چهره عمومی روسی که در ۲۰ آگوست کشته شد، امضا کرد.
در متن این فرمان آمده است: به دلیل شجاعت و فداکاری که در انجام وظیفه حرفه ای نشان داده شده است، نشان شجاعت را به داریا الکساندرونا دوگین، خبرنگار شرکت سهامی غیر دولتی زاگراد مدیا، مسکو (پس از مرگ) اعطا کنید.
داریا دوگینا در سال ۱۹۹۲ در خانواده فیلسوف الکساندر دوگین به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل از دانشکده فلسفه دانشگاه دولتی مسکو بود، که پس از تحصیل در رسانه ها کار می کرد، وی در پوشش رویدادهای گوناگونی از جمله دونباس فعال بود.
دوگینا در غروب ۲۰ آگوست، هنگامی که ماشینش در بزرگراه موژایسک در نزدیکی روستای بولشوی ویازمی منطقه آدینتسووا، منطقه مسکو بود منفجر شد، جان باخت.
این دختر در حال بازگشت از جشنواره "سنت" بود. در ۲۲ آگوست، به گفته مرکز روابط عمومی اطلاعات امنیت روسیه (FSB) قتل دوگینا حل شده است، این عملیات توسط سرویس های ویژه اوکراین تهیه شده است، مجرم یک شهروند اوکراینی ناتالیا ووک است که پس از جنایت در استونی ناپدید شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала