- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ناوهای جنگی آمریکایی وارد بندر ریگا شدند

© AFP 2023 / HO/US Navy/PH3 David E. Carterناوهای جنگی آمریکایی وارد بندر ریگا شدند
ناوهای جنگی آمریکایی وارد بندر ریگا شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.08.2022
اشتراک
دو ناو نیروی دریایی آمریکا با یک واحد تفنگداران دریایی وارد بندر ریگا شدند.
به گزارش اسپوتنیک، دو کشتی تهاجمی آبی خاکی نیروی دریایی آمریکا به عنوان بخشی از بازدیدی که برای تایید "روابط نزدیک و طولانی" بین دو کشور برنامه ریزی شده بود، وارد بندر ریگا در لتونی شدند.
لندینگ کرافت آرلینگتون و گانستون هال با واحد اعزامی دریایی وارد ریگا در لتونی شدند. سفارت ایالات متحده گفت که این دیدار شاهدی بر افزایش تعامل بین ایالات متحده و متحدان ناتو است.
خاطرنشان می شود که در حال حاضر، یک کشتی نظامی آمریکایی، گل سرسبد نیروی اعزامی نیروی تفنگداران دریایی ایالات متحده آمریکا با نام Kearsarge، نیز در کلایپدا لیتوانیایی واقع شده است.
Флаг Латвии - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2022
لتونی، روسیه را دولت حامی تروریسم معرفی کرد
در 10 آگوست، لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا گفت که ناتو به دنبال مقابله با روسیه نیست. رئیس پنتاگون گفت: ما به دنبال رویارویی با روسیه نیستیم و تهدیدی برای آن نیستیم. او پس از دیدار با آرتیس پابریکس وزیر دفاع لتونی در یک کنفرانس مطبوعاتی در ریگا گفت که ما به دنبال جنگ با روسیه نیستیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала