روسیه از آغاز تولید انبوه موشک های تسیرکون خبر داد

وزیر دفاع روسیه، سرگی شایگو از آغاز تولید انبوه موشک های دریایی تسیرکون خبر داد.
وزیر دفاع روسیه، سرگی شایگو از آغاز تولید انبوه موشک های دریایی تسیرکون خبر داد.  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.08.2022
اشتراک
وزیر دفاع روسیه، سرگی شایگو از آغاز تولید انبوه موشک های دریایی تسیرکون خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی شایگو، وزیر دفاع روسیه گفت که موشک مافوق صوت نیروی دریایی تسیرکون در واقع به خدمت گرفته شده است و اسناد مربوطه در سال 2022 امضا خواهد شد.
وزیر امور خارجه روسیه در پخش شبکه تلویزیونی روسیا 1 گفت: "ما در حال شروع تولید سریال موشک‌های تسیرکون هستیم، در واقع آن را به خدمت گرفته‌ایم، امسال از قبل مستند می‌شود".
شایگو افزود: تولید دیگر موشک های مافوق صوت خینژال نیز در روسیه ادامه دارد. رئیس وزارت دفاع روسیه گفت: "مجموعه صنعتی-نظامی ما به طور کامل، قابل اعتماد، با اطمینان کار کرده و کار می کند."
پیش از این، در جریان بازدید از مجمع بین المللی نظامی-فنی ارتش-2022، سرگی شایگو از تسلیحات امیدوارکننده به ویژه سیستم هوش مصنوعی (AI) برای غلبه بر پدافند هوایی (دفاع هوایی) ارائه شد.
آزمایش موشک ابر صوت آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2022
آزمایش مخفیانه موشک هایپرسونیک در آمریکا
گفتنی است، در پایان ماه می، یک موشک هایپرسونیک تسیرکون از دریای بارنتس به عنوان بخشی از آزمایش انواع جدید تسلیحات پرتاب شد. شلیک توسط ناوچه سربی پروژه 22530 "دریاسالار گورشکوف از ناوگان روسیه" انجام شد. هدف دریایی در دریای سفید در فاصله حدود 1000 کیلومتری قرار داشت. به گفته وزارت دفاع، هدف مورد اصابت قرار گرفته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала