جلالی از حضور شرکت های خودروسازی ایرانی در نمایشگاه مسکو خبر داد

© Photo / IRNAکاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه
کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.08.2022
اشتراک
سفیر ایران در روسیه: چندین شرکت خودروسازی و در حدود 50 شرکت بزرگ و عمده لوازم یدکی ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی مسکو حضور فعالی خواهند یافت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، کاظم جلالی، سفیر فوق‌العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه اعلام کرد: چند شرکت خودروسازی و حدود 50 شرکت بزرگ و عمده لوازم یدکی کشورمان با محور صادرات و تولید مشترک خودرو در نمایشگاه بین‌المللی مسکو حضور فعالی خواهند یافت.
وی افزود: حضور این تعداد شرکت بزرگ و جامع فعال در صنعت خودروسازی از جمهوری اسلامی ایران در یک نمایشگاه بین المللی خارجی برای اولین بار در روسیه برنامه‌ریزی شده است که اقدامی بی‌سابقه است. پیش‌بینی می‌کنیم که این حضور فعال شرکت‌های خودروسازی کشورمان در نمایشگاه مسکو تاثیر بسزایی در صادرات خودرو و قطعات خودرویی و همچنین همکاری موثر بین دو کشور در این زمینه ایفا کند.
جلالی تصریح کرد: ایران تنها کشوری است که بالاترین متراژ غرفه های متمرکز یک کشور را در نمایشگاه روسیه با بیش از 900‌ مترمربع غرفه نمایشگاهی در سالنی به مساحت یک‌هزار و 700 متر مربع در اختیار دارد که در طول تاریخ نمایشگاه های برون‌مرزی بی‌نظیر است.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات بدکی روسیه موسوم به "اتوموبیلیتی" مسکو 2022 از 31 مرداد تا سوم شهریورماه 1401 (برابر با 22 تا 25 اوت 2022) در محل نمایشگاه های بین المللی مسکو (Expo Center) با حضور حدود 600 شرکت از 18 کشور و در 30‌هزار متر فضای نمایشگاهی برگزار می شود
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала