آیا شهریور آخرین واریزی یارانه نقدی خواهد بود؟

CC BY 4.0 / IRNA / پول
پول - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.08.2022
اشتراک
معاون وزیر اقتصاد ایران از احتمال اجرای آزمایشی طرح کالابرگ خبر داد و به نظر می‌رسد یارانه شهریورماه، آخرین یارانه‌ای باشد که به حساب مردم واریز خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرآنلاین، این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که مردم در واکنش‌های متعدد درباره انتخاب میان کالابرگ و یارانه، یارانه را انتخاب کرده و عنوان می‌کنند که یا پول یارانه‌ها مشکلاتی چون پرداخت قسط، هزینه بیماری و... را می‌توانند انجام دهند.
معاون وزیر اقتصاد ایران در مورد زمان اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی خاطرنشان کرد: در حوزه کالابرگ نیز با توجه به اینکه این موضوع قانون است دولت می‌خواهد زیرساخت ها را فراهم کند. این موضوع با مسئولیت مستقیم وزارت رفاه دنبال می‌شود. زیر ساخت های فنی آماده شده و امکان اجرای آزمایشی آن برای برخی اقشار فراهم شده است.
سید هادی سبحانیان، در صورتی که طرح اجرایی در دولت به تصویب برسد، از تاریخ یک مهر ماه این امکان وجود دارد که به صورت آزمایشی اجرایی شود.
پرداخت یارانه نقدی از اردیبهشت امسال و به دنبال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از واردات کالای اساسی با رویه جدید و مبلغ ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان به تناسب دهک‌بندی صورت گرفته برای ۹ دهک پرداخت می‌شود؛ به‌طوری که برای سه دهک اول به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار و مابقی دهک‌ها ۳۰۰ هزار تومان است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала