- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

استفاده اوکراین از مواد سمی علیه ارتش روسیه

© Sputnik / Константин Михальчевский /  مراجعه به بانک تصاویر Раздача георгиевских ленточек в Херсонской области
Раздача георгиевских ленточек в Херсонской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.08.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اوکراین از مواد سمی علیه ارتش روسیه استفاده کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در 31 ژوئیه، نظامیان روسیه در منطقه واسیلیفکا در استان زاپوروژیا اوکراین با علائم مسمومیت شدید به بیمارستان منتقل شدند، در تحقیقات مشخص شد که آنها توسط رژیم کی یف مسموم شده اند.
وزارت دفاع روسیه گفت: با توجه به شکست های نظامی اوکراین در دونباس و سایر مناطق، رژیم زلنسکی مجوز اقدام تروریستی با استفاده از سموم شیمیایی علیه پرسنل نظامی و غیرنظامیان روسیه را صادر کرد. 31 ژوئیه... سربازان روسی که در منطقه واسیلیفکا در استان زاپوروژیا در خال انجام وظیفه بودند، با علائم مسمومیت شدید به بیمارستان نظامی منتقل شدند. در نتیجه معاینات، ماده سمی سم بوتولینوم نوع "ب" در بدن این نیروها کشف شد.
این وزارتخانه افزود: در حال حاضر، در مورد تروریسم شیمیایی توسط رژیم زلنسکی، روسیه در حال تهیه اسناد پشتیبانی با نتایج تمام تحلیل های انجام شده است. این مدارک به زودی به طور رسمی از طریق نماینده دائم روسیه به سازمان منع سلاح های شیمیایی ارسال می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала