با خوردن این میوه، رشد تومورهای سرطانی را بدنتان را کاهش می دهد

© Fotolia / Travelbookبرای لاغر شدن سریع پوست این میوه را بخورید
برای لاغر شدن سریع پوست این میوه را بخورید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2022
اشتراک
دانشمندان می گویند که با خوردن تمشک، پیشرفت سرطان پس از یک روز کند می شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی اکسپرس، دانشمندان با معرفی یک توت به عنوان معزه که به مبارزه با رشد سلول های سرطانی کمک می کنند، به راه مبارزه با سرطان کمک کردند.
در مطالعه ای که در ژورنال Nutrition and Cancer منتشر شد، متخصصان دریافتند که تمشک به طور موثری خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد. 50 میلی گرم عصاره تمشک می تواند رشد سلول های تومور روده را تا 60 درصد در روز پس از مصرف کاهش دهد.
این اثر با آنتی اکسیدان های موجود در توت ها نشان می دهد که این توت ها می تواند خطر ابتلا به سرطان های خاص را کاهش دهد. عصاره آرونیا همچنین به کاهش استرس اکسیداتیو که یکی از علل سرطان سینه است کمک می کند.
چاقی، دیابت و حتی سرطان  با خوردن این نوشیدنی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2022
چاقی، دیابت و حتی سرطان با خوردن این نوشیدنی
علاوه بر این، دانشمندان شواهدی در دست دارند که نشان می دهد استفاده موضعی از عصاره این توت می تواند سیر سرطان پوست را کاهش دهد. این موضوع توسط کارشناسان با جزئیات بیشتری بررسی می شود.
کارشناسان خاطرنشان می کنند که اثر مفید تمشک به این معنی نیست که استفاده از آن همیشه می تواند از پیشرفت سرطان شناسی جلوگیری کند. برخی از عوامل خطر، مانند افزایش سن یا استعداد ژنتیکی، همیشه باید در نظر گرفته شوند. پزشکان به افرادی که متوجه تغییرات غیرعادی در بدن می شوند (تومورها، کاهش وزن بی دلیل، تعریق شبانه) توصیه می کنند که در اسرع وقت معاینه شوند تا بیماری را در اسرع وقت شناسایی کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала