اینترنت پس از اورست به فتح کلیمانجارو رسید +عکس، ویدئو

© Fotolia / Georgejmclittleاینترنت موبایل در ایران سریع تر است یا وای فای؟
اینترنت موبایل در ایران سریع تر است یا وای فای؟  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2022
اشتراک
دسترسی به اینترنت 4g در دامنه‌های کلیمانجارو، بلندترین قله آفریقا میسر شده است.
به گزارش خبرنگار اسپوتنیک، به نقل از آی‌پی‌پی مدیا، دسترسی به اینترنت 4g اکنون در دامنه‌های کلیمانجارو، بلندترین قله آفریقا میسر شده است. "نیپ نائویه" وزیر فناوری ارتباطات و اطلاعات تانزانیا دیروز در مراسم نصب سیستم خدمات اینترنت در دامنه کلیمانجارو، بلندترین قله قاره آفریقا گفت: «کوهنوردان حالا به آسانی می‌توانند از قله این کوه بلند و در هرکجا که باشند در ارتباط تلفنی و اینترنتی باشند.»
وی گفت که گردشگران خارجی که برای صعود به این قله می‌آیند می‌توانند با تمام نقاط دنیا ارتباط داشته باشند و این امکانات می‌تواند روزانه پاسخگوی نیاز اینترنتی ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر به صورت روزانه باشد. قله کلیمانجارو سالانه پنجاه هزار کوهنورد را جذب خود می‌کند. دولت تانزانیا وعده داده اینترنت در اوایل پاییز در این قله ۵۹۰۰ متری هم در دسترس باشد و کوهنوردان بتوانند از خدمات اینترنت و تلفن همراه بهره‌مند شوند.
دو سال پیش یک شرکت چینی با نصب دکل، دسترسی به اینترنت را در ارتفاع تقریبا ۹ هزار متری اورست، بلندترین قله دنیا، میسر کرد. اتصال به اینترنت ایمنی کوهنوردان را بیشتر کرده و باعث افزایش چشمگیر میزان گردشگران و کوهنوردان و به دنبال آن توسعه گردشگری در این کشور آفریقایی خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала