چرا رمزارز برای ایرانی‌ها ریسک‌پذیر است؟

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / جزئیات حذف ۴ صفر از پول ملی ایران
جزئیات حذف ۴ صفر از پول ملی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2022
اشتراک
معاون بانک مرکزی ایران: هر پولی که جابجا می شود باید معلوم شود از چه هویتی به چه هویتی و به چه منظوری جابجا شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایرنا"، مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران روز 18 اوت (پنجشنبه) اظهار داشت که افزایش حجم مبادلات مالی در حوزه رمز ارزها با توجه به نوسانات زیاد این حوزه بازار ریسک‌پذیری برای مردم است.
وی در ادامه افزود: "از سوی دیگر بر طبق اهداف حکمرانی، هر پولی که جابجا می شود باید معلوم شود از چه هویتی به چه هویتی و به چه منظوری جابجا شده است. یک جنبه مهم رمز ارزها مقابله با بازارهای تمرکزگراست. رمز ارزها بازارهای تمرکزگرا را به چالش کشیدند لذا باید با دقت این موضوع را زیر نظر داشته باشیم.
باید علاوه بر کاهش ریسک در مبادلات رمز ارزها، مانع اقدامات متقلبانه در این حوزه شویم که بدین منظور مصداق های متقلبانه را در کارگروه تخصصی بانک مرکزی، شناسایی و به قوه قضاییه معرفی کردیم.
رمزارزها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2022
چندرسانه ای
جمعیت ایران در بازار رمزارز ها +‌ داده نمایی
توجه به این نوع کسب و کار یک ضرورت است نه یک انتخاب، نکته اصلی این است که وقتی مردم در محور و مرکز هر فعالیتی هستند، مردم سرویس ها را دریافت می‌کنند و با گرایش خود به سمت آن حرکت می نمایند. ما باید زیرساخت‌ها را ایجاد و فراهم کنیم تا نحوه گرایش مردم به آن رونق اقتصادی ببخشد.
در وضعیت نئو بانک‌ها، بازارهای خاص بسیار ارزش آفرین هستند و خراسان رضوی در این زمینه واجد چندین بازار خاص است که می‌تواند مورد توجه جدی قرار گیرد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала