رونمایی از دختری که پیکه با او به شکیرا خیانت کرد +عکس

© AFP 2023 / Lluis GeneFC Barcelona's defender Gerard Pique (R) and his wife Colombian singer Shakira attend the 2014 FIBA World basketball championships quarter-final match Slovenia vs USA at the Palau Sant Jordi arena in Barcelona on September 9, 2014
FC Barcelona's defender Gerard Pique (R) and his wife Colombian singer Shakira attend the 2014 FIBA World basketball championships quarter-final match Slovenia vs USA at the Palau Sant Jordi arena in Barcelona on September 9, 2014 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2022
اشتراک
جزئیاتی از زندگی شخصی زنی که باعث جدایی پیکه و شکیرا شده، فاش شده است.
به گزارش اسپوتنیک، خیانت کاپیتان بارسلونا به خواننده سرشناس کلمبیایی و جدایی آنها، مدت‌هاست که در فضای مجازی سوژه رسانه‌های خبری در جهان شده است. تا اینکه خبرنگاران موفق شدند جزئیاتی از زندگی شخصی زنی که باعث جدایی پیکه و شکیرا شده بود و در حدود دو ماه هویت خود را مخفی نگه داشت، پی ببرند.
زنی که پیکه به خاطرش از شکیرا جدا شده است کلارا چیا مارتی، ۲۳ ساله، دانشجوی روابط عمومی است و در حال حاضر در شرکت پیکه (کازمِس) کار می‌کند. طبق گزارش نشریه اسپانیایی "لارازون"، رابطه پیکه و کلارا از جمله روابط گذرا نیست و این دو قصد جدی برای باهم بودن دارند و حتی پیکه، کلارا را به خانواده‌اش و به دو پسری که از شکیرا دارد (ساشا ۷ساله و میلان ۹ ساله) معرفی کرده است.
یوردی مارتین، خبرنگار اسپانیایی، می‌گوید که پیکه بعدازظهرها به همراه کلارا به خانه پدر و مادرش می‌رود. لازم به یادآوری است که خانه‌ای که شکیرا در آن زندگی می‌کند نزدیک به خانه پدر و مادر پیکه است و فقط یک استخر این دو خانه را از هم جدا کرده است. بنابراین شکیرا به راحتی می‌تواند پیکه و پارتنر جدیدش را ببیند و پیکه به این موضوع اهمیتی نمی‌دهد.
یکی دیگر از روزنامه‌های اسپانیایی که مسئول انتشار این شایعه بود نوشت که پیکه خواننده کلمبیایی را تحریک می‌کند و پارتنر جدیدش را در تمام بعدازظهرها به خانه پدر و مادرش که جفت خانه شکیرا است می‌برد.علاوه بر این، مارتین نیز اضافه کرد که پیکه تشنه انتقام از شکیرا به خاطر تمام اتفاقاتی است که بعد از جدایی رخ داده است. رابطه پیکه و شکیرا اکنون بدترین لحظات خود را طی می‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала