- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

امتناع کشورهای اروپایی از دادن وعده‌های نظامی به اوکراین

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Патроны на земле в поселке Трехизбенка Луганской народной республики
Патроны на земле в поселке Трехизбенка Луганской народной республики - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2022
اشتراک
پولیتیکو می‌نویسد که شش کشور بزرگ اروپایی در ماه ژوئیه وعده نظامی جدیدی به کی‌یف ندادند.
به گزارش اسپوتنیک، پولیتیکو با استناد به داده‌های موسسه کیل برای اقتصاد جهانی می‌نویسد، شش کشور بزرگ اروپایی در ماه ژوئیه وعده نظامی دوجانبه جدیدی به اوکراین ندادند.
به گفته محققان، این موضوع برای اولین بار از زمان آغاز درگیری‌ها در اواخر فوریه اتفاق افتاده است.
پولیتیکو نوشت:این نشان می‌دهد که علی‌رغم تغییرات تاریخی در سیاست دفاعی اروپا، زمانی که فرانسه و آلمان مردد شروع به ارسال تسلیحات به اوکراین کرده‌اند، کمک‌های نظامی به کی‌یف ممکن است درست زمانی که اوکراین یک ضد حمله قاطع را اعلام می‌کند، کاهش یابد.
تیراندازی نیروی نظامی اوکراین به منطقه نیروگاه زاپوروژیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تیراندازی نیروی نظامی اوکراین به منطقه نیروگاه زاپوروژیه
به گفته این نشریه، این نظر ارتش و سیاستمداران اوکراینی را تأیید می‌کند که قدرت‌های بزرگ اروپایی با کمک‌های نظامی بریتانیا، لهستان و ایالات متحده همراهی نمی‌کنند.
کریستف ترابش، مدیر تحقیقات موسسه کیل، به پولیتیکو گفت که تعهدات کمک نظامی اروپا به اوکراین از اواخر آوریل روند نزولی داشته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала