- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

از سرگیری تجارت اوراق قرضه روسیه توسط بانک های اروپایی

© Fotolia / Eyetronicیک مرد اتریشی 270 هزار یورو پول پیدا شده را به پلیس داد
یک مرد اتریشی 270 هزار یورو پول پیدا شده را به پلیس داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2022
اشتراک
فایننشال تایمز اعلام کرد که بانک های اروپایی تجارت اوراق قرضه روسیه را از سر گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه فایننشال تایمز نوشت؛ پس از اینکه وزارت خزانه داری آمریکا به سرمایه گذاران اجازه داد تا ماه گذشته انحلال مواضع خود را آغاز کنند، بانک های اروپایی تجارت با اوراق قرضه روسیه را از سر گرفتند.
به گفته کارشناسان، UBS، Barclays و Deutsche Bank بار دیگر به مشتریان اجازه داده اند تا بدهی روسیه را مطابق با اقدامات مشابه JPMorgan, Bank of America, Jefferies و Citigroup بفروشند.
به گفته منابع این نشریه، بانک های دیگر از جمله کردیت سوئیس و اچ اس بی سی به دلیل ریسک های بالا هنوز تصمیمی برای ورود مجدد به بازار بدهی روسیه ندارند.
مدیریت این بانک ها از اظهار نظر درباره این موضوع خودداری کردند.
پس از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه برای غیرنظامی کردن اوکراین، غرب فشار تحریم ها را بر مسکو افزایش داد. اقدامات محدودکننده عمدتاً بر بخش بانکی و محصولات با فناوری پیشرفته تأثیر گذاشت و بسیاری از برندها خروج خود را از روسیه اعلام کرده اند.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرده است که سیاست مهار و تضعیف روسیه یک استراتژی بلندمدت برای غرب است و تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی آمریکا و اروپا بدتر کردن زندگی میلیون ها نفر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала