اولیانوف: نتیجه مذاکرات برجام به واکنش آمریکا به پیشنهادات ایران بستگی دارد

© AP Photo / Lisa Leutnerاولیانوف: نتیجه مذاکرات برجام به واکنش آمریکا به پیشنهادات ایران بستگی دارد
اولیانوف: نتیجه مذاکرات برجام به واکنش آمریکا به پیشنهادات ایران بستگی دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.08.2022
اشتراک
میخائیل اولیانوف: نتیجه نهایی مذاکرات برای بازگرداندن توافق هسته‌ای بستگی به واکنش ایالات متحده به پیشنهادات ایران برای پیش‌نویس توافق دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ایران روز دوشنبه پاسخ خود را به جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اروپایی درباره متن پیشنهادی پیش‌نویس توافقنامه احیای توافق هسته‌ای ارسال کرد و همچنین نظر خود را درباره "موضوعات باقی‌مانده" در مذاکرات اعلام کرد. بلومبرگ به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد، اتحادیه اروپا پاسخ ایران به پیشنهاد توافق هسته ای را سازنده خواند و اعلام کرد که در حال رایزنی با ایالات متحده برای اقدامات بیشتر است.
میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در توئیتر خود نوشت: قبلا دلایلی برای خوش بینی وجود داشته است، اما در موارد قبلی، انتظارات برآورده نشده است. این بار، بیش از هر زمان دیگری، ما شانس زیادی برای عبور از خط پایان در مذاکرات وین داریم. نتیجه نهایی بستگی به نحوه برخورد ایالات متحده دارد. و اینکه به آخرین پیشنهادات منطقی ایران چطور واکنش نشان می دهد.
اولیانوف روز سه‌شنبه گفت که ایران در اصلاحات پروژه بازگرداندن توافق هسته‌ای، تضمین‌هایی را برای حفظ آن پیشنهاد کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала