کنعانی: پیشرفتها در وین، به صورت کامل تامین کننده مطالبات قانونی ایران نیست

© Photo / IRNAناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2022
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با گرامی‌ داشت فرا رسیدن روز مقاومت اسلامی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند در جنگ ۳۳ روزه، حزب الله لبنان به جهان عرب و جهان اسلام عزت دوباره بخشید.
به گزارش اسپوتنیک، ناصر کنعانی، سخنگوی وزات امور خارجه ایران در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: در این جنگ هیمنه پوشالی رژیم صهیونسیتی فرو پاشید و بذر مقاومت ثمر بخشید.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در ارتباط با مذاکرات وین و جمع بندی ارایه شده در جدیدترین دور مذاکرات از سوی انریکه مورا و نگاه ایران به این جمع بندی گفت : مشورت‌های جدی در عالی‌ترین سطوح در این زمینه انجام شده و در حال انجام است.
وی ادامه داد: ما به صورت دقیق می توانیم بگوییم که در مرحله پیشرفت قرار داریم، اما این که بگوییم که به توافق نزدیک شدیم و این دور از گفت‌وگو ها به توافق منتهی می‌شود معطوف به برآورده شدن انتظارت به حق ایران است . حتما زمینه برای توافق است ، مشروط به این که خطوط قرمز ما رعایت شود ، منافع اساسی کشور تامین شود ، در صورتی که چنین موضوعی محقق شود حتما زمینه برای انجام توافق در آینده نزدیک وجود دارد.
کنعانی تاکید کرد : در این دور از مذاکرات پیشرف‌های نسبی حاصل شده است ، اما این پیشرفت‌ها به صورت کامل تامین کننده مطالبات قانونی ایران نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала