نمایشگاه بین‌المللی تسلیحات و تجهیزات نظامی-فنی با مشارکت ایران + ویدئو

© SputnikОткрытие форума "Армия-2022" и армейских международных игр
Открытие форума Армия-2022 и армейских международных игр - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2022
اشتراک
اجلاس سالانه امنیت بین‌الملل، نمایشگاه بین‌المللی تسلیحات و تجهیزات نظامی-فنی با مشارکت ایران و نیز هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی به میزبانی روسیه و 11 کشور، از جمله ایران، سه رویداد حوزه نظامی و امنیتی در روسیه است.
به گزارش اسپوتنیک، اجلاس سالانه امنیت بین‌الملل، نمایشگاه بین‌المللی تسلیحات و تجهیزات نظامی-فنی با مشارکت ایران و نیز هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی به میزبانی روسیه و ۱۱ کشور، از جمله ایران، سه رویداد حوزه نظامی و امنیتی در روسیه است.
سردار سرتیپ خلبان "علی عبداللهی"، معاون هماهنگ کننده ستادکل نیرو‌های مسلح که در صدر هیات بلندپایه دفاعی با استقبال "کاظم جلالی"، سفیر کشورمان در روسیه، سرتیپ "ایلیپین"، نماینده ارتشبد "شایگو" وزیر دفاع روسیه و ناخدا "خسروی"، وابسته نظامی ایران در روسیه وارد مسکو شد، نمایندگی کشورمان در این سه رویداد معتبر بین‌المللی را برعهده دارد.
سردار عبداللهی در بدو ورود به فرودگاه ونوکووای مسکو در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما با اشاره به اینکه سفر هیات دفاعی ایران، به دعوت ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه انجام شده است، گفت: "اجلاس امنیت بین‌الملل با حضور مقامات بلندپایه نظامی و امنیتی کشور‌های مختلف جهان، فرصت مناسبی برای همفکری در خصوص حل و فصل مسائل امنیتی در سطح جهانی خواهد بود".
وی به اعلام مواضع جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی افتتاحیه این اجلاس اشاره و تاکید کرد: "در حاشیه این نشست، دیدار‌ها و ملاقات‌هایی با مقامات دفاعی روسیه و دیگر کشور‌های حاضر انجام خواهد شد.
© Sputnikافتتاحیه همایش "ارتش-2022" و مسابقات بین المللی ارتش
ماکت بالگرد های ایرانی صبا و سورنا در نمایشگاه آدمیا-۲۰۲۲ روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2022
افتتاحیه همایش "ارتش-2022" و مسابقات بین المللی ارتش
سردار عبداللهی به حضور پررنگ ایران در نمایشگاه تسلیحات و تجهیزات نظامی-فنی اشاره کرد و افزود: "جمهوری اسلامی ایران امسال با راه‌اندازی غرفه و ارائه دستاورد‌های نظامی، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. اجلاس سالانه امنیت بین الملل نقش موثری دارد.
جمهوری اسلامی در این نمایشگاه جضور فعالی دارد. عمده صنایع وزارت دفاع جمهوری اسلامی تجهیزات و امکانات خود را در این نمایشگاه در کعرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد و قراردادهایی هم بطور طبیعی در این نمایشگاه امضا خواهند شد.
© Sputnikافتتاحیه همایش "ارتش-2022" و مسابقات بین المللی ارتش
Открытие форума Армия-2022 и армейских международных игр - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2022
افتتاحیه همایش "ارتش-2022" و مسابقات بین المللی ارتش
جمهوری اسلامی نیز تقریبا می توانم بگویم از ابتدای تشکیل مسابقات، شرکت کرده است. امسال ما 14 تیم در این مسابقات شرکت دادیم از نیروهای مسلح که خود جمهوری اسلامی ایران هم در 5 رشته میزبان این مسابقات است. و مسابقات هم تقسیم شده بین کشورهای مختلف که فکر می کنم 12 کشور امسال میزبان هستند که خوب میزبان اصلی هم خود کشور روسیه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала