آیا تحریم ها می توانند مانع معامله 40 میلیارد دلاری گازپروم و ایران شوند؟

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر آیا تحریم ها می توانند مانع معامله 40 میلیارد دلاری گازپروم و ایران شوند؟
آیا تحریم ها می توانند مانع معامله 40 میلیارد دلاری گازپروم و ایران شوند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2022
اشتراک
ریستاد انرژی: تحریم ها علیه روسیه و ایران می توانند مانعی برای اجرای قرارداد 40 میلیارد دلاری گازپروم برای توسعه ذخایر ایران شوند.
به گزارش اسپوتنیک، کارشناسان شرکت تحلیلی ریستاد انرژی می گویند که تحریم ها علیه روسیه و ایران می توانند مانعی برای اجرای قرارداد 40 میلیارد دلاری گازپروم برای توسعه ذخایر ایران شوند و تامین محصولات متالورژی لازم را با مشکل مواجه کنند.
طبق ارزیابی ریستاد انرژی، این مسائل متالورژیکی است که می‌تواند برنامه‌های گازپروم برای ارتقای توسعه میادین گازی فراساحلی ایران را تضعیف کند. ایران و روسیه هر دو تحت تحریم اروپا و ژاپن و همچنین سایر کشورها هستند. این بدان معناست که تولیدکنندگان محصولات لوله ای و فولادی میادین نفت و گاز نمی توانند محصولات خود را به هیچ یک از دو کشور ایران و روسیه عرضه کنند.
شرکت ملی نفت ایران و گازپروم در ماه ژوئیه تفاهم نامه ای را امضا کردند که به توسعه میادین گازی کیش و پارس شمالی، شش میدان نفتی و حفظ فشار در میدان پارس جنوبی کمک می کند. علاوه بر این، این سند شامل عملیات مبادله با گاز طبیعی و فرآورده های نفتی، اجرای پروژه های ال ان جی و ساخت خطوط لوله گاز صادراتی می شود.
خبرگزاری ایرانی شانا حجم معامله احتمالی دو شرکت روسیه و ایران را 40 میلیارد دلار اعلام کرد.
ذخایر نفت و گاز ایران مستلزم استفاده از لوله های باکیفیت برای استخراج آنها است و روسیه و ایران هر دو توانایی و توانایی تولید آنها را در کوتاه مدت ندارند. با این حال، هنگام استفاده از جایگزین هایی مانند لوله های چین، مشکلاتی مانند نشت و موارد دیگر گزارش شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала