- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

افسر سابق سیا: ایالات متحده ریاکارانه از اوکراین استفاده می کند

© Photo / United States government workمعمای سازمان سیا کاربران را خشمگین کرد + عکس
معمای سازمان سیا کاربران را خشمگین کرد + عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.08.2022
اشتراک
بوستامانته مامور سابق سیا توضیح داد، که چطور آمریکا اوکراین را به موش آزمایشگاهی تبدیل کرد و آن را به بدهی کشاند.
به گزارش اسپوتنیک، اندرو بوستامانت مامور سابق سیا، در پادکست لکس فریدمن گفت که ایالات متحده به دنبال سرمایه گذاری از بحران اوکراین در حالی که کیف را به بدهی های کلان سوق می دهد.
"ایالات متحده در حال توسعه تسلیحات جدید، تقویت قدرت نظامی خود و ارسال سلاح به اوکراین است. آنها در حال آزمایش تحولات در نبرد هستند که به سادگی برای مجتمع نظامی-صنعتی آنها قیمتی ندارد، زیرا شما نیازی به خطر انداختن مردم خود ندارید." در عین حال، می‌توانید پس از آزمایش تمام اطلاعات و داده‌های لازم را دریافت کنید، این یکی از بزرگترین مزایایی است که واشنگتن از حمایت از کیف به دست می‌آورد."
این افسر اطلاعاتی همچنین تاکید کرد که به اصطلاح کمک های آمریکا در واقع به یک بار بدهی بزرگ برای اوکراین تبدیل شده است.
او گفت: "فراموش نکنیم که کیف چیزی جز قانون اجاره وام ندارد، که در حال حاضر اوکراین را در بدهی های کلان به غرب فرو می برد. این تنها شکل حمایتی است که آنها از ناتو یا ایالات متحده دریافت می کنند."
علاوه بر این، بوستامانت خاطرنشان کرد که مسکو در رویارویی با غرب پیروز است و به خوبی با پیامدهای تحریم های اقتصادی کنار می آید.
اروپا به شدت وابسته به روسیه است و از آنجایی که از تحریم های آمریکا علیه مسکو حمایت می کند، جمعیت آن اکنون به شدت عواقب دردناک خود را احساس می کند. رهبران اروپایی در زمستان چه کار می کنند؟ افسران تعجب کردند که بدون گاز روسیه، مردمشان به مرگ منجمد خواهند شد. "
در مقابل پس زمینه عملیات ویژه روسیه برای آزادی دونباس، کشورهای غربی همچنان به پمپ کردن اوکراین با سلاح ادامه می دهند. بنابراین، به تازگی واشنگتن اعلام کرد که تخصیص یک بسته کمک نظامی را به میزان یک میلیارد دلار، که شامل مهمات توپخانه، هزار مجتمع ضد تانک Javelin، ماشین های پزشکی زرهی، مواد منفجره و داروها است. به نوبه خود، مسکو، بارها اعلام کرده است که عرضه سلاح ها تنها درگیری را تاخیر می اندازد و حمل و نقل با سلاح ها به یک هدف مشروع برای نظامیان روسیه تبدیل می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала