آغاز فعالیت سفیر جدید کویت در تهران پس از 6 سال

آغاز فعالیت سفیر جدید کویت در تهران پس از 6 سال
آغاز فعالیت سفیر جدید کویت در تهران پس از 6 سال  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.08.2022
اشتراک
بدر عبدالله المنیخ سفیر جدید دولت کویت امروز در آغاز ماموریتش در تهران با حسین امیرعبداللهیان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، "بدر عبدالله المنیخ" سفیر جدید دولت کویت امروز (شنبه) ۲۲ مرداد ماه و در آغاز ماموریتش در تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.
وزیر امور خارجه اایران، ۳۰ تیر ماه در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرد که کویت سفیر خودش را معرفی کرده و ایران هم موافقت کرده و ظرف روزهای آینده سفیر جدید کویت وارد تهران می‌شود.
 حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.04.2022
محورهای گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و کویت
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، روز سوم مرداد ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره سفر امیرعبداللهیان به کویت و تعیین سفرای کویت و امارات در تهران بیان کرد: پاسخ رسمی ندارم که تاریخ رسمی برای سفر وزیر خارجه به کویت تعیین شده باشد. در خصوص روابط با کویت عموما روابط مثبت است و سفیر این کشور تعیین و معرفی شده و موافقت صورت گرفته و در آینده نزدیک شاهد حضور سفیر کویت خواهیم بود. در خصوص امارات فضای مناسبات مثبت است و در مجموع شاهد یک فضای رو به جلو و مثبتی در مناسبات ایران با کشورهای دوست و برادر در منطقه هستیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала